Hem abort - föra upp tabletterna
Ska göra en hemabort. Är det svårt att föra upp tabletterna i slidan. Någon som gjort det och vill berätta... är så orolig för att göra fel, för smärtan etc
Ska göra en hemabort. Är det svårt att föra upp tabletterna i slidan. Någon som gjort det och vill berätta... är så orolig för att göra fel, för smärtan etc
Ja usch skräckhistorier har man hört om. Tänk på att ta värktabletter innan du får för ont. Nu vet inte jag om du fått Morfin el liknande tablett. Man kan må rätt illa av om man är känslig för den typen av läkemedel. Det är inte kul.
Men för mig hjälpte Naproxen bra. 2 st 500 mg tabletter. Sedan tog jag Ipren längre fram på dagen.
Aa jag har fått samma. Tog du båda direkt
Jag har redan börjat blöda lite från tabletten jag tog hos barnmorskan. Hade menssmärtor igår kväll och i natt...
Såååå nervös
Nu börjar jag tänka att jag kanske skulle varit på sjukhuset istället men samtidigt vill jag vara hemma... åh denna beslutsångest med allt... förlåt att jag gnäller
Ja jag tog bägge. Men det kanske du inte behöver. Började också blöda en hel del av den första tabletten, det är nog ett bra tecken att det redan är igång liksom. Nu behövs sista skjutsen. Usch kommer ihåg hur nervös jag var också, jag gjorde min i somras.
Nu börjar jag tänka att jag kanske skulle varit på sjukhuset istället men samtidigt vill jag vara hemma... åh denna beslutsångest med allt... förlåt att jag gnäller
Tusen tack Maria vet inte vad jag skulle gjort utan dig
Har du någon gång ångrat ditt beslu
Maria när började du känna att det kom ut... dvs när började de riktiga sammandragningarna
Tusen tack Maria vet inte vad jag skulle gjort utan dig
Har du någon gång ångrat ditt beslu
Har börjat känna kramper som mensvärk typ
Var ca 40 minuter sedan jag förde upp tabletterna
Tryckte upp dem tills det tog stop dvs hela fingret upp
Ursäkta äckliga detaljer
Hoppas jag gjorde rätt
Hur lång tid tog det innan du var färdig