• vestliii

BIM januari

Försökt i 1 1/2 år nu och har 6 mf bakom mig.

Hade äl 4/1

BIM 18/1

Känns för tidigt men är hoppfull inför gravtest!

Ont i bröst (alltså dunder mega ont), nästäppa utan förkylningssymptom, igår började lite molvärk i tjejmagen.

• vestliii

Hade äl 4/1

BIM 18/1

Ont i bröst (alltså dunder mega ont), nästäppa utan förkylningssymptom, igår började lite molvärk i tjejmagen.

• vestliii

Hade äl 4/1

BIM 18/1

• vestliii
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-09 12:39:51 följande:

Välkommen hit! Kul att följas åt. Jag har också BIM den 18e men har inga höga förhoppningar. Hade oskyddat sex ett par dagar innan ÄL så vi har inte försökt så helhjärtat. Har inga känningar alls ännu.

Tack! Ja men verkligen.

Åh.. det kan ha tagit sig ändå!

Vi gjorde stora framsteg på oskyddat sex fronten denna äl faktiskt, hade sex dagen före, samma dag och dagen efter.

Tog ett negativt i förrgår men tror det var för tidigt.

Om jag ska vara ärlig är jag hoppfull denna månad, har mensvärkar redan nu (?!)
  • vestliii
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-10 17:31:48 följande:

Spännande! Blir glad för din skull.

Du, jag gjorde prick samma sak idag. Hade inte ens hållit mig i två timmar. Såklart var det tokblankt.. varför gör man så?

Ja, lite spännande är det allt nu! Hur känns det hos dig då?

Haha, jadu! Det undrar jag varje gång.. man vet att man inte borde men man gör det ändå! Man måste ju vänta såååååå länge haha!
  • vestliii
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-10 17:31:48 följande:

Spännande! Blir glad för din skull.

Du, jag gjorde prick samma sak idag. Hade inte ens hållit mig i två timmar. Såklart var det tokblankt.. varför gör man så?

Ja, lite spännande är det allt nu! Hur känns det hos dig då?

Haha, jadu! Det undrar jag varje gång.. man vet att man inte borde men man gör det ändå! Man måste ju vänta såååååå länge haha!
  • vestliii
    EllieB skrev 2020-01-10 21:41:29 följande:

Har långt kvar till BIM, minst en vecka, men har haft såå mycket flytningar idag. Blöta och genomskinliga. Nästan så det känns som man kissat på sej. Kan det vara ett tecken på gravid eller brukar man vara helt torr då? Brukar inte ha såhär vattniga flytningar

Mitt svar kommer inte göra dig klokare men har samma fråga.. var i affären och det kändes verkligen som att jag kissade på mig utan att vara kissnödig..

8 dagar kvar till BIM och brukar annars vara torr som Sahara!
  • vestliii

Som sagt BIM 18/1 men har mensvärk (typ 5 dagar) och andra märkliga saker som jag aldrig upplevt innan mens.

Inatt fick sambon sig nästan en smocka för att han kommit åt bröstvårtan. Gjorde så ont att jag vaknade och skrek aj.

Ska en våga på sig ett test redan nu eller vänta?!

Svar på tråden BIM januari