Inlägg från: Bananpannkaka |Visa alla inlägg
  • Bananpannkaka

BIM januari

Hej! Jag har BIM idag och testade tidigt i morse. Tycker jag ser ett svagt streck på stickan (?). Har haft bruna flytningar hela förmiddagen. Tror ni jag är gravid? Lycka till alla ??

• Bananpannkaka

@mikkans

Mitt var också Lloyds. Håller tummarna. Känns inte så lovande med flytningar, men herregud vad jag önskar det blir starkare. Tänkte testa imorgon på morgonen också, när ska du testa igen?

Håller tummarna för oss. :)

• Bananpannkaka
    Mikkans skrev 2020-01-14 13:57:29 följande:

Har oxå BIM idag och fick så svagt. Mitt är Lloyds tidiga och fick nog ungefär samma styrka på mitt sträck :)

Mitt var också Lloyds. Håller tummarna. Känns inte så lovande med flytningar, men herregud vad jag önskar det blir starkare. Tänkte testa imorgon på morgonen också, när ska du testa igen?

Håller tummarna för oss. :)

Nu tror jag att jag svarade på rätt sätt? Sorry, ny och inte helt lätt i mobilvy.
  • Bananpannkaka
    Mikkans skrev 2020-01-14 10:14:06 följande:

BIM idag och testat svagt positivt. ÄL 28/29 december. Tyvärr kan tydligen lloyds apoteks test ge spöksträck. Men hoppas såklart inte! Bifogar bilder på testen.

Mitt test-streck satt också på ena sidan av stickan. Funderade på om det var färgrester och att det ?riktiga? sitter i mitten. Men har ingen aning om hur det funkar egentligen.
Svar på tråden BIM januari