BIM januari
Jag hoppar in här också!
Hade äl den 7 eller 8e och har bim nästa torsdag den 23e. Någon med liknande dagar och som redan har börjat känna eventuella symptom?
Detta är tredje försöket för mig och min kille :) är så spännande!
Jag hoppar in här också!
Hade äl den 7 eller 8e och har bim nästa torsdag den 23e. Någon med liknande dagar och som redan har börjat känna eventuella symptom?
Detta är tredje försöket för mig och min kille :) är så spännande!
Nästan lika här! Har BIM 22a. Fick redan någon dag efter ÄL väldigt ont i brösten, och det håller i sig. Något mer har jag inte , vad jag vet. Detta är vårt nionde försök
Är i EXAKT samma tidpunkt som du :) har inga speciella symptom redan, ägget fäster ju sig nu. Tänker att till helgen borde det vara pms eller symptom, haha!!
Tredje försöket här med! Har två pojkar sedan innan.
Samma här, är lätt grinig och äter helst hela tiden. Men det kanske brukar vara så haha!
Jag har BIM 23dje jag med. Igår hade jag lite molande känsla i nedre magen och har varit lite illamånde av och till under dagen. Vet inte om jag inbillar mig men har en bra känsla i kroppen denna månad. Vi har försökt aktivt sen september.
Nej man blir ju proffs på att överanalysera mellan äl och BIM! Hoppas att det blir plus för oss båda :D
Tack!! Håller alla tummar och tår och försöker att fokusera på jobbet istället för att ?känna efter? för mycket. Typ em vecka kvar tills jag vågar ta ett test.
Vad tror ni..? Jag är skakis haha. Bim-5 testa tidigt