• Hocke

    Bedragen man

    Hejsan.

    Jag är en man på 46 år som bor med min sambo och våra 3 barn.

    Vi har haft ett förhållande i 13 år, ibland upp och ibland ner.

    För ca 1.5 år sedan blev hon totalt förändrad, det ska sägas att hon är grav arbetsmissbrukare ,så jag har de senaste 5 åren skött allt gällande hemmet, barnen och deras aktiviteter samt har ett heltidsjobb som butikschef.

    I augusti fick jag reda på att hon varit otrogen till och från under 2 år, hon lovade att det var över då men det här hänt minst 2 gånger till. Jag är helt förkrossad och hon känner sig helt tom på allt vad känslor heter. Hon vill att vi försöker igen, jag med (Ja jag är dum i huvudet) men hur går vi vidare ? Är så ledsen.

    Tacksam för svar Hocke

  • Svar på tråden Bedragen man
  • Hocke

    Så känns det, dock svårt att förklara men jag älskar henne över allt annat ????????

  • Hocke

    Problemet är att hon inte känner någon som helst ånger, då hon anser att vi inte haft nåt förhållande under 2 år. Det här varit dåligt och kallt absolut men ändå ett förhållande. Vi har hela tiden levt ihop hela familjen. Hon anser även att jag måste hitta någon annan som tröstar mig, (Det är inte mitt jobb) säge hon.

  • Hocke

    Helt rätt, hon tycker att hon inte gjort fel och har därför ingen ånger angående detta heller. Jag kom på henne redan i augusti och då lovade hon heligt att aldrig mer..... 2 gånger hittills har det blivit igen????. Så lätt att säga, kasta ut henne men hon är mitt livs kärlek tyvärr.

Svar på tråden Bedragen man