• Anonym (...)

Ledsen och sårad, mikrootrohet?

Så jävla tröttsamt när man nästan förväntas tycka att det är sunt att ens egen partner dreglar efter andra..

Man behöver inte ha en ätstörning för att bli sårad! Jag lovar att alla härinne som skuldbelägger ts skulle hålla sig för skratt om det var deras partner som var besatt av någon annan.

Jag hade en pojkvän som hånade mig för att jag blev sårad när han kollade porr. Jävlar vad gnällig och ängslig han blev när han inbillade sig att jag kollat in andra..

• Anonym (...)
    Anonym (A) skrev 2019-12-12 19:31:46 följande:

Jag skrev i mitt första inlägg att min man kollar på en tuttmodell. Jag har inga problem med det. Jag känner heller inte att jag behöver ha koll på hur ofta han tittar på hennes bilder eller om han kollar på dem och runkar. Hon är inte direkt något hot mot vårt förhållande.

Vad får dig att tro att han skulle tacka nej irl om han är så jävla besatt av tuttmodeller? Så jävla töntigt btw.. Det finns tjejer med stora bröst.. Att du inte bryr dig är bara stört. Är ni syskon? Den dagen jag inte bryr mig kan vi lika gärna bara vara polare..
  • Anonym (...)
    Anonym (A) skrev 2019-12-12 19:57:22 följande:

Jag vet inte om han är "så jävla besatt". Jag har faktiskt ingen aning om vad han surfar på sin mobil. Det är inget som påverkar på vårt liv tillsammans i alla fall.

Då får han väl göra det. Jag kan inte stoppa någon som har bestämt sig för att vara otrogen och jag tänker inte ägna någon energi åt att kolla vad han har för sig på nätet för att försöka stoppa det.

Sitter du och kollar din mans surfhistorik eller förhör du honom varje dag om vad han har tittat på, om han har onanerat och vad han tänkte på då? Eller hur vet du vad din partner gör eller inte gör?

Ingen aning? Du skrev ju att han kollade tuttmodeller. Sitter du och kollar din mans surfhistorik eftersom du vet att han kollar tuttmodeller regelbundet speciellt en..?
  • Anonym (...)
    Anonym (A) skrev 2019-12-12 20:48:23 följande:

Det har han berättat.

Jamen vad romantiskt. Då kan ni ha en grabbkväll..
Svar på tråden Ledsen och sårad, mikrootrohet?