• Anonym (Pyjamas)

    Bunden och med ögonbindel?

    Hej - brukar ni binda varandra i sängen och använda ögonbindel? Ge gärna lite tips och berätta vad ni gör och vad som funkar hos er. 

  • Svar på tråden Bunden och med ögonbindel?
  • Anonym (f)

    Brukar binda honom med sladdar. Använda mina strumpbyxor som ögonbindel. Han tycker om det rätt så grovt, men jag försöker ju känna in så jag inte skadar honom på riktigt. Det är väl det viktigaste tipset egentligen, fiska vad den andra vill i förväg och stoppa om det blir fel.

  • Anonym (Fången)

    Skönt att bli bunden och slippa göra något under sexakten. Bara ligga och ta emot. Som en död sill ungefär. Mycket givande.

  • Anonym (Snälla frun)

    Ögonbindel är min favorit!
    Min man brukar överraska mig ibland. Han brukar bjuda in andra och känslan att inte veta vem eller vilka som är där är riktigt upphetsande.

  • KimLinnefeldt

    Binder henne med mjuka sjalar i järnsängen, båda armarna och båda benen. Mask för ögonen. Utnyttjar henne som jag vill.

    Ibland tvärt om, hon binder mig och ögonmask. Helt galet skönt.

    Alla sinnen blir skärpta när synen stoppas, och frusterande uppkåtande att inte få svara.

  • VillMerVI
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-12-13 11:58:21 följande:

    Ögonbindel är min favorit!

    Min man brukar överraska mig ibland. Han brukar bjuda in andra och känslan att inte veta vem eller vilka som är där är riktigt upphetsande.


    Brukar de även få knulla dig?

    Min fru binder mig ibland. Mycket skön upplevelse med ögonbindel där jag bara känner vad hon gör. Vi fantiserar om flera i rummet där många händer och kroppar smeker mig. För att gå vidare: Hur hittar man seriösa personer som vill vara med och leka?
  • Anonym (Obekvämt)
    Anonym (f) skrev 2019-12-13 08:50:29 följande:

    Brukar binda honom med sladdar. Använda mina strumpbyxor som ögonbindel. Han tycker om det rätt så grovt, men jag försöker ju känna in så jag inte skadar honom på riktigt. Det är väl det viktigaste tipset egentligen, fiska vad den andra vill i förväg och stoppa om det blir fel.


    Blir det inte obekvämt för honom? Får han tala?
  • Anonym (f)
    Anonym (Obekvämt) skrev 2019-12-15 09:19:12 följande:
    Blir det inte obekvämt för honom? Får han tala?
    Han får smisk om han inte gör som jag säger.

    Obekvämt är ju inte mitt problem :)
  • Anonym (f)

    Mer seriöst svar; vi gör inget inte båda i grunden är med på. Skulle ha svårt i grunden att brotta ner en man på 189 cm som kvinna på 167 cm och tanig kroppsbyggnad.

  • Anonym (Snälla frun)
    VillMerVI skrev 2019-12-14 13:06:03 följande:
    Brukar de även få knulla dig?

    Min fru binder mig ibland. Mycket skön upplevelse med ögonbindel där jag bara känner vad hon gör. Vi fantiserar om flera i rummet där många händer och kroppar smeker mig. För att gå vidare: Hur hittar man seriösa personer som vill vara med och leka?
    Ja det får de.
    Bodycontact eller darkside ett par exempel
  • Tukt

    Sätt på ett par ordentliga hörselkåpor också, så blir det genast mycket mer spännande.

  • Anonym (Obekvämt)
    Anonym (f) skrev 2019-12-15 14:05:27 följande:

    Han får smisk om han inte gör som jag säger.

    Obekvämt är ju inte mitt problem :)


    Ha ha använder ni en kod om han inte kan prata?
  • Anonym (Obekvämt)
    Anonym (f) skrev 2019-12-15 14:07:03 följande:

    Mer seriöst svar; vi gör inget inte båda i grunden är med på. Skulle ha svårt i grunden att brotta ner en man på 189 cm som kvinna på 167 cm och tanig kroppsbyggnad.


    Självklart Ska det vara ömsesidigt mellan två parter
  • Anonym (f)
    Anonym (Obekvämt) skrev 2019-12-16 09:42:28 följande:
    Ha ha använder ni en kod om han inte kan prata?
    Jag märker om jag går för långt, vi har varit ett par i många år.
Svar på tråden Bunden och med ögonbindel?