• Konservativ

konservativa vann i England

Japp. De vann. Marxisterna förlorade. Eliten förlorade. hahaha haha haha.

Trump 2020

Christie 2024 2028

• Svar på tråden konservativa vann i England
  • Ocdkille
    Konservativ skrev 2019-12-13 21:55:37 följande:

Trump 2020

Christie 2024 2028

Eliten är ju dom konservativa det är ju ett parti som till största del styrs av den engelska överklassen. Men det blir tuffa tider för engelsmännen nu synd om alla ungdomar bara.
  • Ocdkille

Trump 2020

Christie 2024 2028

Eliten är ju dom konservativa det är ju ett parti som till största del styrs av den engelska överklassen. Men det blir tuffa tider för engelsmännen nu synd om alla ungdomar bara.
  • Ocdkille

Trump 2020

Christie 2024 2028

• Ocdkille
    Praktisk58 skrev 2019-12-13 22:33:50 följande:

Jimmy 2022

Vill du verkligen att nazisterna ska vinna har du inte lärt dig något av historien. Dessutom är det inte speciellt troligt även om dom skulle bli största parti eftersom majoriteten fortfarande ogillar dom. Möjligen kan dom lyckas bli stödparti år M och KD en kort period till det går åt skogen och blir nyval.
  • AndreaBD

Och han ser ut som Trumps lillebror. Och att han håller på att gosa med den där stackars lilla hunden jämt gör inte honom mer sympatisk heller. 

• Konservativ
    Ocdkille skrev 2019-12-14 00:08:23 följande:

delvis kan jag hålla med att det finns många ur överklassen i konservativa partiledningen. tror du att det är någon skillnad mot de andra partierna? det är samma där. när jag skrev om eliten menade jag de personer i parlamentet tillsammans med korrupta domare och journalistslöddren i bbc och channel 4 som försökte sabotera brexit. nu har folket satt dem på plats och brexit kommer att bli av. jag önskar att också Sverige kunde bli ett självständigt land.
  • Ocdkille
    Konservativ skrev 2019-12-14 11:44:51 följande:
    delvis kan jag hålla med att det finns många ur överklassen i konservativa partiledningen. tror du att det är någon skillnad mot de andra partierna? det är samma där. när jag skrev om eliten menade jag de personer i parlamentet tillsammans med korrupta domare och journalistslöddren i bbc och channel 4 som försökte sabotera brexit. nu har folket satt dem på plats och brexit kommer att bli av. jag önskar att också Sverige kunde bli ett självständigt land.
    Brexit blir av vilket kommer att slå hårt mot dom sämst ställda. Sen är det mest äldre som ville ha brexit många unga är frustrerade att deras framtid går åt skogen. Jag säger inte att Eu fungerar som det ska men skulle vi gå ur då skulle vi få det mycket sämre. Tänk bara alla pendlare till Köpenhamn som plötsligt inte kan det. Eller tänk på alla handelsavtal som skulle måsta förhandlas om och som skulle bli sämre. Sverige skulle bli överkörda.
  • Ocdkille
    Konservativ skrev 2019-12-14 11:44:51 följande:
    Brexit blir av vilket kommer att slå hårt mot dom sämst ställda. Sen är det mest äldre som ville ha brexit många unga är frustrerade att deras framtid går åt skogen. Jag säger inte att Eu fungerar som det ska men skulle vi gå ur då skulle vi få det mycket sämre. Tänk bara alla pendlare till Köpenhamn som plötsligt inte kan det. Eller tänk på alla handelsavtal som skulle måsta förhandlas om och som skulle bli sämre. Sverige skulle bli överkörda.
Svar på tråden konservativa vann i England