• Anonym (Hör inte vad hon säger!)

Musikhjälpen - programledaren Farah Abadi - Hur kan hon arbeta som programledare??

Musikhjälpen har ett gott syfte, men vad gör denna Farah där i studion?

Hur kan hon arbeta som programledare i radion? Helt absurt! När hon pratar så behöver det textas, jag hör hälften av vad hon säger.
    Att hon pratar skånska är ok, men hon pratar otroligt snabbt, otydligt och verkar svälja en del av orden. Jag har av misstag hört henne på P3, fruktansvärt. Är det inte meningen att lyssnarna ska kunna höra vad som sägs i programmet? Vad är meningen om det som sägs inte går fram till sin publik. Jag förstår att de som sitter i studion ser på henne när hon pratar, då kanske det är lättare att uppfatta vad hon säger. Men jag som inte ser henne?
    Har Sveriges radio ingen talpedagog för sina programledare?

• Svar på tråden Musikhjälpen - programledaren Farah Abadi - Hur kan hon arbeta som programledare??
  • Anonym (G)

Har inga problem med att höra vad hon säger.

• Postman

Jag tycker Miriam då är sjukt mycket sämre, hon sluddrar, får aldrig fram vad hon ska säga och verkar nästan drogad. Kan inte fatta att de valde henne, ska man dra in pengar så behöver man folk som är pigga, glada och rappa.

• Anonym (G)
    Postman skrev 2019-12-15 11:45:20 följande:
    Jag tycker Miriam då är sjukt mycket sämre, hon sluddrar, får aldrig fram vad hon ska säga och verkar nästan drogad. Kan inte fatta att de valde henne, ska man dra in pengar så behöver man folk som är pigga, glada och rappa.
    Det tycker jag med
  • Anonym (Lätha)

Jag tycker att hon pratar tydligt och sexigt..

Skitsnygg är hon med. Mer av henne. Håller med om Miriam. Hon flummar och har ett falskt inövat sätt över sig, slöddrar gör hon med!

• Anonym (Hör inte vad hon säger!)

Det är väl skitsamma om någon är snygg eller inte. Jag har inte hört så mycket av Miriam, men om det är samma sak med henne. Vad gör hon där? Jobbar man med lyssnandet som medium är väl huvudprincipen att det ska gå att höra vad programledarna säger!

• neverpreggo

Jag har inte hunnit se iår men tidigare år och hade inga problem med Farah. Snacka om behaglig röst...

• LoveRain

Gillar Farah! Har aldrig haft några problem medar höra vad hon säger. Tycker hon har en bra radioröst

• Anonym (***)
    Anonym (Hör inte vad hon säger!) skrev 2019-12-15 12:23:19 följande:

Det är väl skitsamma om någon är snygg eller inte. Jag har inte hört så mycket av Miriam, men om det är samma sak med henne. Vad gör hon där? Jobbar man med lyssnandet som medium är väl huvudprincipen att det ska gå att höra vad programledarna säger!

Och läser man svaren så verkar folk höra vad hon säger. 
Svar på tråden Musikhjälpen - programledaren Farah Abadi - Hur kan hon arbeta som programledare??