Inlägg från: Mimmiimimmii |Visa alla inlägg
  • Mimmiimimmii

Fler över 40 som planerar barn?

Hej här kommer en lpositov historia. Efter mycket längtande efter en sladdis och i väntan på att mensen skulle komma så vi kunde göra ivf. Då kommer inte mensen. Den är väääldigt sen o jag börjar tro det är PG av oro inför ivf. Shi fick jag, jag är gravid i v 14 nu o såg hjärtat picka förra veckan. Vi hade övat på sprutor lagt undan pengar o så kom hen??14 år efter vårt 14 barn o jag kommer några månader efter 40 när hen kommer!

• Mimmiimimmii

Jag har en solskenshistoria, jag har blött till o från sedan v 13 o barnmorskorna har sagt att va hemma o blöd ut fostret. Här sitter jag i vecka 30 o alla ul mm ser bra ut. Blod behöver inte vara missfall o det finns undantag. Kraaaam

• Mimmiimimmii

Jag har två barn sedan innan, två killar 15 och 10. Nu är jag i v 30 resan hit har varit orolig med mycket tårar men nu ser allt bra ut och jag väntar en liten tös. Jag är så lycklig att jag vill nypa mig själv. Vi har trott det jag fått missfall så många ggr denna graviditet men det har inte varit missfall. Man vet inte vad blödningarna kommer ifrån. Önskar er alla stort lycka till sluta inte tro o kämpa .Vi skulle gjort en privat ivf när min mens inte kom igång o det på grund av vår lilla tös.

• Mimmiimimmii

CARAMIA vad tråkigt men ge inte upp. Surtanten så man kromosomfel på kub el fostervattensprov? Kämpa på kram

• Mimmiimimmii

Hej jag önskar er alla lycka till i år. Vi försökte ganska länge o jag hade lite panik över vår ålder. Samtidigt dom vi försökte gjorde vi utredning o precis när vi fått anvisning om hur vi skulle ta sprutor mm för ivf o jag väntade i mensen så flyttade bebisen in. Haft små blödningar sedan v 13-28 o så många gånger jag gråtit på väg in till sjukhuset för att jag varit så rädd att hjärtat sluta picka . Nu är det 3dagar kvar till bf o efter 2pojkar som nu är stora så ska vi få en liten flicka. Jag vill ge er hopp o önskar ni barn så starta utredning om ni har möjlighet att betala. Det lugnade mig att vi hade ivf planerat vid sidan av försöken. Nu är jag så nervös inför förlossningen men hoppas den går bra. Kram på er allihop sluta inte kämpa

• Mimmiimimmii

Följer fortfarande denna tråden o blir så glad av alla plus. Håller tummar och tår. Det är en känslomässig berg o dalbana o jag känner igen mig i er oro. Jag har en tuff graviditet bakom mig nu med blödningar. Trodde aldrig det skulle gå vägen men nu ligger hon här jämte mig. Så alla styrkekramar till er alla kämpar??

• Mimmiimimmii

Följer fortfarande denna tråden o blir så glad av alla plus. Håller tummar och tår. Det är en känslomässig berg o dalbana o jag känner igen mig i er oro. Jag har en tuff graviditet bakom mig nu med blödningar. Trodde aldrig det skulle gå vägen men nu ligger hon här jämte mig. Så alla styrkekramar till er alla kämpar??

• Mimmiimimmii

Jag fick blödningar redan i vecka 11 o det höll på till o från till vecka 30. Så många gånger jag åkte in till akuten o var helt säker på att bebis inte levde. Sköterskorna som jag ringde o rådfrågade va helt säkra på missfall men varenda gång pickade lilla hjärtat. Jag fick en tablett mot blödningar o i efterhand tror jag att det räddade vår lilla tjej. En av läkarna sa nämligen att blödningar triggar igång sammandragningar o leder till att man föder för tidigt eller får missfall. Åt tabletterna såfort jag blödde o Jaguar aldrig fått svar från vart det kom ifrån. Slemhinnor, lågt sittande moderkaka? Ingen läkare kunde svara oss men hon föddes exakt på dagen o var helt perfekt. Läste så många trådar om blödningar o alla var så negativa. Vill bara skicka med att det kan gå bra iaf. Uppdatera gärna i tråden, underbar om det kommer fler små mirakel

• Mimmiimimmii

Håller tummar för er alla, hur många är ni som lyckats bli gravida? Känns som så många av er kämpar??Kanske är det så att de som blivit gravida lämnar tråden o man ser inte de positiva resultaten? Stor kram o håll oss uppdaterade så psykiskt jobbigt med all oro o ovetenskapligt om man får bli gravid

• Mimmiimimmii

Frugan 78 underbart, som sagt här har du en som haft småblödningar hela tiden o det gick så bra ändå. Lycka till

• Mimmiimimmii

Håller timmar o tår för er. Kan inte sluta kika på denna tråd för jag vet vilket kämpande det är.Ge inte upp kram o lycka till

• Mimmiimimmii

HAr alla gått över till ett annat forum eller varför är det ingen som skriver? Hur gåt det för er?

Svar på tråden Fler över 40 som planerar barn?