Rixypixy skrev 2020-08-17 13:00:01 följande:
Hoppar in i tråden efter att ha läst era inlägg. 41 år gammal. 3 fantastiska barn (10,14,15) sedan innan. Ny karl, barnlös och 10 år yngre. MA i juli och första mensen efter detta var nu 7/8. Fick Letrozol utskrivet från kvinnokliniken så har avslutat första kuren. Antar att jag fick en snäll läkare och hur ev liten chans jag skulle ha med en äggledare. Äl enligt kalender 20-21 aug. Vill ju så gärna bli gravid på en gång och googlar sönder mig för att läsa om andra i samma sits. Har viss hopp om att detta skulle ge oss den skjuts vi behövet men är nervös och orolig för att jag ej kommer kunna ge honom och oss ett litet hjärtebarn. Någon mer som testar letrozol här? Har någon av er nyligen plussat? All lycka till er som kämpar! ????
Välkommen hit! Har en liknande situation som dig, 3 barn sen tidigare, ny yngre barnlös man, längtar efter ett gemensamt litet kärleksbarn. Kruxet är att jag redan är 46 så vi har verkligen inte tiden på vår sida.
Hade också MA i juli och fick första mensen efter det igår. Äter rosenrot som hjälpte mig bli gravid senast, så jag ger det en sista chans nu under hösten. Min ÄL borde inträffa 27-28 aug nångång.
Lycka till! Vi är många som stöttar varandra här inne!