• Thecutegal

    Vilken kalsongstorlek har min kille?

    Hejsan, det här är en jättekonstig fråga. Men vilken kalsongstorlek har min kille om han är 173 cm lång och väger 61 kg? Har hört att de finns storlek både siffremässigt & alfabetiskt storlek så vill veta båda. Ska köpa några Calvis Klein kalsonger till han i present men förstår inte hur kalsongstorlekar fungerar på killar. Han är rätt smal men hans röv är inte sådär liten heller om man säger så. Svar uppskattas ??

  • Svar på tråden Vilken kalsongstorlek har min kille?
  • Anonym (E)

    Kolla storleken på lappen i de kalsonger han har bara...

  • Anonym (Andreas)

    S M eller L?

    Finns inte något konstigt med kalsongstorlekar.

    Centilongstorlek är för barn tex C 170

  • Fjäril kär

    Köper du trosor i storlek utifrån hur din rumpa putar?

    Köp vanlig storlek. Typ Medium eller Large. Kolla i lappen på de kalsonger han har så ser du.

  • Anonym (kaptenkalling)

    Han låter rätt liten och tunn så hade köpt small. Min man är 180 cm/75 kg har medium. Enklast är ju att kolla i de kallingar han redan har :)

  • Anonym (Hmm)
    Thecutegal skrev 2019-12-17 19:57:37 följande:

    Hejsan, det här är en jättekonstig fråga. Men vilken kalsongstorlek har min kille om han är 173 cm lång och väger 61 kg? Har hört att de finns storlek både siffremässigt & alfabetiskt storlek så vill veta båda. Ska köpa några Calvis Klein kalsonger till han i present men förstår inte hur kalsongstorlekar fungerar på killar. Han är rätt smal men hans röv är inte sådär liten heller om man säger så. Svar uppskattas ??


    Min är liknande din, 172 lång och väger typ 66 och han har M...
  • Anonym (H)

    Äger han inga kalsonger alls? Kolla i ett par så ser du storleken där.

  • Anonym (Man48)

    Troligen small

    När han är så tunn

    Jag väger 74 har M samma längd

  • Anonym (Grabben bredvid)

    Va? Bry dig inte om kallingarna, ge karlen lite mat för guds skull.

  • riboflavin
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-12-18 05:19:01 följande:

    Va? Bry dig inte om kallingarna, ge karlen lite mat för guds skull.


    Ingen som kikade på längden till den vikten?

    61 kg till 173 cm är helt normal vikt. Min sambo har till och med ett par trivselkilon på magen vid motsvarande vikt, han börjar se mager ut om han går under 58 kg.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • linnéa001

    Min kille är 179 cm och väger 65 kg. Han är smal och har en liten rumpa men köper storlek M på kalsonger eftersom han avskyr när de sitter åt. Så även om man har en speciell storlek så kanske man föredrar en annan. Jag skulle bara kolla i ett par han har om jag var du.

  • Anonym (Hmm2)

    Enklast är väl att kolla i hans andra kallingar vad som står på lapparna... Jag menar det är ju hur lätt som helst...

  • Anonym (Grabben bredvid)
    riboflavin skrev 2019-12-18 15:47:14 följande:
    Ingen som kikade på längden till den vikten?

    61 kg till 173 cm är helt normal vikt. Min sambo har till och med ett par trivselkilon på magen vid motsvarande vikt, han börjar se mager ut om han går under 58 kg.
    Normal vikt för en kvinna ja, men inte för en man. Om han inte är långdistans löpare då vill säga.
  • riboflavin
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-12-19 09:40:40 följande:

    Normal vikt för en kvinna ja, men inte för en man. Om han inte är långdistans löpare då vill säga.


    Jodå, helt normal vikt även för en man av den längden. Det är nog du som har en lite skev bild av vad normalvikt faktiskt innebär. Såklart kan man vara tyngre om man är väldigt muskulös utan att vara minsta överviktig men man kan också vara lättare utan att vara underviktig alls.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Vilken kalsongstorlek har min kille?