Inlägg från: Anonym (Swing for fun) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Swing for fun)

Rätt till neka eller ej?

Giftskåneman skrev 2019-12-20 05:14:12 följande:

Stämmer inte, den som säger nej bestämmer, oavsett vad den andre tycker.

När man läser dina inlägg blir man extremt glad över att man är gift med en man som har en fungerande hjärna. Självklart har man alltid rätt att neka till sex. Lika väl som min man alltid kan sägs nej tack när jag plockar fram piskor, nålar, knivar, rep och annat som jag tycker att det är trevligt att använda på hans kropp för att tillfredsställa mina behov. Var tidigare gift med en karlslok som resonerade som du men det är som sagt en föredetta make och det krävs ingen direkt raketforskning för att förstå varför han är just en föredetta make.

Säkert, sunt och genuint samtycke är något som jag inte backar en millimeter på när det gäller sexuella aktiviteter i dagsläget och det gör inte heller min nuvarande man.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Ö) skrev 2019-12-20 05:50:59 följande:

Varför vill man ligga med någon som inte vill ligga?

Det kan man fundera på men det beror säkert på att man tycker sig ha rätten att sätta sina behov före andras självklara rätt att bestäms över sin kropp och sin sexualitet.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (M) skrev 2019-12-20 06:35:34 följande:

Ja, ts verkar vilja tillbaka till den tiden då våldtäkt inom äktenskapet var lagligt.

Anonym (M) skrev 2019-12-20 06:35:34 följande:

Ja, ts verkar vilja tillbaka till den tiden då våldtäkt inom äktenskapet var lagligt.

Skrämmande nog är det inte mer än drygt 50år sedan våldtäkt inom äktenskap inte var straffbart. Har för mig att det var 1965 man ändrade i lagen.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (MrR) skrev 2019-12-20 20:15:51 följande:

Hahah tummen upp på den Bengt ????!

Jag visste att denna tråd skulle väcka en hel del irritation hos en del. Även om inte många kommer läsa detta kanske det kan väcka tanken hos någon som vaknar lite liv och kommer ur sin egna lilla bubbla full med åsikter av bloggare, YouTubare, metoo medryckare osv.

Visst din kropp är ditt tempel, men om bara en viss person får besöka templet på endast dina villkor så skall du inte bli besviken ifall denna personen hittar något annat tempel eller helt enkelt lägger ner med försöka komma på besök.

Ibland får man öppna upp för besök oftare för väcka intresset hos sig själv av att ha besök.

Det finns nog inget som är sexigare och väcker sådan lust som en bitter man i offerkofta.
Svar på tråden Rätt till neka eller ej?