Inlägg från: Anonym (Stina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stina)

Rätt till neka eller ej?

Det är trådar som denna som får mig att tacka gud för att man är bisexuell och bara har män som sexleksaker. Min primära relation är med en kvinna och trots att hon är sadist och dominant aldrig skulle drömma om något som inte sker i samtycke. Kan självklart ställa upp och knulla män i röven med en grov strap om dom vill lära sig hur det känns att ha sex när man inte är i fas.

• Anonym (Stina)
    Anonym (MrR) skrev 2019-12-21 00:43:25 följande:

Varför väcker det ilska hos vissa kvinnor när det hör att män behöver sex?

Tro det eller ej, men alla män springer inte runt och våldtar kvinnor när de känner lust..

Det finns män som lyssnar på ett nej och backar.

Ditt tankesätt är något otroligt.

Blir inte ett dugg arg på att människor vill ha sex. Det är när man låter egna behov stå över andra människors rätt att bestämma över sina kroppar och sin sexualitet som jag blir heligt förbannad.

Finns ett bra sätt att lösa problemet med män som låter sin sexualitet styra deras förhållningssätt till andra.

Jag löser det med ett litet enkelt kirurgiskt ingrepp när jag har hanhundar som låter sina behov bli ett problem i flocken.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (MrR) skrev 2019-12-21 09:28:56 följande:

Bara av ren nyfikenhet.

Hur tycker du att den personen med högre lust skall göra om det är i den situation vi pratat om?

Man har alltid valet att antingen gilla läget eller skaffa sig ett annat läge. Att tvinga på någon annan sin lust är dels fruktansvärt osmakligt och också helt kontraproduktivt då det bara leder till att sex blir ett trauma och inte något lustfyllt för den som blir påtvingad en annan människas lust. Sex är ingen rättighet inte ens i en relation.
  • Anonym (Stina)
    Beccus skrev 2019-12-21 16:55:20 följande:

Jag är kvinnan som haft mindre lust än mannen. Inte för att jag inte var kåt, för det var jag, men jag äcklades av honom. Sex är närhet, intimt och ska vara härligt. I början var det det. På slutet inte alls, det var en pina. Anledningen handlade mycket om respekt, lyhördhet och beteende. Han respekterade inte min kropp, han såg den som sin egendom. Han gnällde för att jag hade BH på mig, han ville gå och klämma på mina tuttar 24/7, inget jag gillade alls, speciellt inte när dom var ömma under graviditeten & amning, det gjorde bara jävligt ont. Likadant med min röv, där skulle det med klämmas hela tiden, han skulle bestämma vilka kläder jag skulle ha på mig osv. Sa jag ifrån var jag gnällig och tråkig, han tyckte det var kul. Jag jobbade 12 timmars pass, han förväntade sig att jag skulle orka åka runt och umgås med folk när jag kom, samtidigt som jag skulle orka hjälpa honom med hushållet (han har aldrig jobbat) min lön gick åt till hans nöjen, jag fick be om lov om jag själv eller barnen behövde nåt. Fick inte han knulla på 2 dar så älskade jag inte honom, det var synd om honom för det hade gått flera veckor. Kåt var jag, men det löste jag själv i duschen. Sista tiden hade jag nästan panik i närheten.

Så nej, "ställa upp" för husfridens skulle gör man inte.

Nu har jag en man som respekterar mig och jag njuter av sex igen. Vi kan ligga nakna bredvid varann utan krav på sex, vi kan gå och kåta upp varann under dagen med kramar och pussar sen är det ändå inte säkert det blir sex. Vi älskar varandra och varandras närhet, det finns respekt, tillit och kärlek mellan oss, och med det kom min lust tillbaka.

Härligt när man hittar den rätte. Har en liknande relation med min flickvän. Mycket kel och smek utan att det måste leda till sex. Bra sex föder lust till mera sex och dålig sex och sex som man känner sig mer eller mindre tvingad till skapar bara blockeringar och olustkännslor. Har haft det problemet i tidigare relationer men aldrig i min nuvarande.
Svar på tråden Rätt till neka eller ej?