Inlägg från: Anonym (Heja!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Heja!)

Jag slog ihjäl henne med en hammare.. Hur snabba är ni att döma folk?

Bra gjort! Jag HATAR dem! För mig får de gärna bo internerade i läger, långt borta från oss vanliga! Vad har de egentligen här att göra!!?? *Morr*

(På allvar, jag har fobi mot myror).

Kul tråd Glad

• Anonym (Heja!)
    Anonym (H) skrev 2019-12-20 07:45:16 följande:

Men gud! Är det verkligen INGEN här som fattar vad ts menar? Skrämmande att ni är så dumma folk.

Jag fattade och försökte skriva inlägg i samma anda Glad
  • Anonym (Heja!)
    Limeblad skrev 2019-12-20 07:53:51 följande:
    Förlåt, har inte sovit många timmar i natt. Vad är det man ska fatta?
    TS skämtar om hur snabba vi är med att döma, att vi bara läser rubriken och första stycket, och sedan skenar iväg med fördömanden, åsikter, anklagelser, osv.
    Detta genom att skriva något som låter som ett ganska kallt dråp, men som visar sig vara ihjälslagning av en myra.
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 07:52:04 följande:
    Hahaha Jag började med att undra.
    Förresten tror jag att TS ljuger för oss - Lisa låter väldigt påhittat.
    Slår vad om att hon egentligen hette Chastity eller Cazzandrah eller något annat urlöjligt - skyddar du någon, TS????
  • Anonym (Heja!)
    IceKitten skrev 2019-12-20 08:39:02 följande:
    Det har väl knappast någon missat?

Problemet är att det inte låter som att TS skriver om varken en myra eller en människa... Snarare ett troll eller liknande om de hade funnits.

Så texten är, enligt min personliga åsikt, inte trovärdig vilket gör att den saknar både de underhållande och tänkvärda effekterna. Sedan sabbar ju TS dessutom alla möjligheter till eftertanksamhet med sin rubrik.
    Håller med om att rubriken hade kunnat vara bättre - om det bara stod "Jag slog ihjäl henne med en hammare..." hade nog reaktionerna blivit mer vad TS tänkte sig.
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (72an) skrev 2019-12-20 08:21:03 följande:

Är det bara jag som kan se att den ligger under " ironi & satir??

Va! Var fick du luft ifrån?? Ts har faktiskt begått mord, fattar du - MORD!!!

(Jodå, vi har hajat att det här är på skämt, en del av oss tycker att det är kul och i alla fall jag försöker nu spinna vidare och få det ännu roligare. Häng på vetja!)
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Sörjer) skrev 2019-12-20 09:16:54 följande:

Kan tycka att det är lite av ett övervåld att slå ihjäl en myra med en hammare :(

Men hallå! Myror är äckliga, kryper, bits, bor flera tusen i jättestora stackar o vi är faktiskt jättemånga som har fobi, faktiskt!
    Hur tänker du nu?

(Tar risken att du faktiskt har fattat idén med den här tråden - om du menar allvar ber jag om ursäkt på förhand).
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Sörjer) skrev 2019-12-20 09:44:58 följande:
    Amen nu var det en jättestor människa mot EN liten myra!!! Tycker du att det är rättvist?!

(Du behöver inte alls be om ursäkt, jag förstod!)
    EN?? Hallå, sov du på geologin i plugget, eller?? Det är alltid flera tusen myror, säkert fler, typ en milion!!!

Skulle va geografin kom ja på nu

(Härligt Glad)
  • Anonym (Heja!)
    KlantSmurfen skrev 2019-12-20 10:08:01 följande:

Det är svårt att inte döma någon som känner sig hotad av en myra. Jag hade varit mer förstående om Lisa varit en björn som blockerat dörren till bolaget fem min före stängning, är man jättetörstig kan man agera i ren panik och råka slå ihjäl björnen

Man kan väl inte slå ihjäl en björn heller??
    Dom är ju jättemysiga, man blir kompis med dom på nolltid - det vet jag för jag har hört "Mors lilla Olle" säkert 1000 ggr!!
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Sörjer) skrev 2019-12-20 10:17:08 följande:
    Ehhhh....... Jag läste geografi och även kanske geologi om jag minns rätt, men frågan är om du läste TS inlägg??? Det var EN liten myra som hette Lisa! TS nämnde aldrig nåt om myrorna Britt, Alice, Åke, Rut, Bo, Ulf, Sixten eller någon annan av gänget! DE VA BARA LISA! Jag blir så trött..........
    Och??? Lisa kanske hade en bazooka eller nåt, skulle du bara skita i det då!!! O jag tror inte hon hette Lisa, ja tror Ts mörkar nåt här
  • Anonym (Heja!)
    Bella044 skrev 2019-12-20 10:29:53 följande:
    Du tror det? Var det namnet som avslöjade mig hahaha, jag får bli en smartare mördare nästa gång jag lägger upp mitt erkännande på FamiljeLiv <3
    Stöööön!!! Läs mitt förr-förr-förr...förra inlägg. Hon hette inte alls Lisa, tror inte på det en sekund!
  • Anonym (Heja!)
    KlantSmurfen skrev 2019-12-20 10:32:55 följande:
    2:19-
    Alltså, ursäkta!!??
    Alltså jag titta på hela klippet, dåligt med ingen text förresten, o man ser han fyllots...ja...baksida preciiis innan ditt roliga björnklipp!
    Tänk om min unge hadde sett det!
    Okej hen är hos sin farsa (jättelik fyllot) fjorton mil bort o hen är typ tretton månader - eller om det va 11 - MEN ÄNDÅ!!!!
  • Anonym (Heja!)
    Mannenmytenlegenden skrev 2019-12-20 11:00:43 följande:

Detta är ju rena rama gökboet. En död myra och massa seriöst tragg på det! föresten så mördar man myror som en sann massmördare och använder gift! Det vet varenda lönnmördare i Lönneberga om.. Jag älskar FL (-:

Vaddå gift?? Ja har hört att det är bättre att sätta eld på stacken - tips på hur man gör??? Alltså om de blåser o så
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 11:15:34 följande:
    Smart! Om det blåser och så så får man bära in stacken i närmsta hus först. (använd handskar) är ett tips.. Sen tutta på hela huset. Tändvätska låter kanske som det bästa men faktist så är tequila bättre, den med röda hatten. Se till så inga smiter iväg bara, dem skvallrar och hämnas.
    Jaha, okej. Grannens har en skev lekstuga på sin tomt, är den okej tror du? Ungarna är där ibland men inte så ofta, o man kan väl köpa ett sånt där sett på typ Bauhus - dom måste ju ha rea nån gång!
    Vi har teqila fast den gillar gubben...går det lika bra med smuggel från polen?
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 11:56:09 följande:
    Den låter perfekt! Haha ja kanske det finns sett och trix att köpa men en riktig myrmördare gör det själv, med stil.. Han är med miiiiiiig som får jävulen skälv att spy! Hörredu harru Polsk smuggel! det är ju ännu ännu bättre LYLLO diiiiig! Det sätter ju fyr på ett helt kvarter.

Xoxo
    Klart vi har, man får ju passa på när man bor nära o så :-P Enda jobbiga e polackena, jag menar femtusen konsonnanter på rad, hallå?? Fast man kan ju handla iaf o ungarna gillar godiset på båten oxå
  • Anonym (Heja!)

Helt allvarligt nu, det här slår nästan Bengt Grives färgbeskrivningar Glad

Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 11:57:24 följande:
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 12:16:01 följande:
    Ahh så du har så nära du?

Härligt det skulle varit med en riktig karl i huset..

Men man vet aldrig kanske Kenta kommer tillbaka och har hela handväskan full av sprit till mig, han sa att han skulle köpa cigg och göra affärer..

Det var -86..

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för sent eller vad det heter..

86? Men det är ju jättelänge sen - har du inte hört nått alls??
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 12:43:15 följande:

Ingenting! Han lämnade mig och tre labradorer samt en prenumeration på "vi och fotboll" poff...

Ingen vodka i värden kan förklara det..

Han som tyckte so mycket om oss, speciellt Bimbo den stora hunden.. Han tyckte att han flinade så härligt när han åt smör..

Men gumman, åååh, stackars dej!!!

När Tompa lämna mej (det är han som ser ut som fyllot en bit upp i tråden) så lämna han mej ensam med Zorro o Äppledröm o en j**la prennumeration på Napp o nytt - jag menar WTF????

Men du har kvar hundarna eller hur? Jag menar jag hadde inte klarat mej en dag utan Zorro. Amstaff, skitsöt o han e faktiskt snäll, alla hundar vaktar o det var grannens katt som va inne hos oss.
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (Fredag) skrev 2019-12-20 13:06:33 följande:
    Ja han såg ut som en Tompa! åh åppeldröm som är så gott! Dem är konstiga karlarna.. Ena sekunden så vill de ha en och nästa så är det annat som gäller.. Ja vovvarna är kvar på vinden där jag lämnade dem.. Jag kan fortfarande höra bimbo skälla om nätterna fast än de är döda sen många år. Men labradorer har ett visst typ av skall.

Nästan som en" biter dig hund" o lyssnar gör de inte heller... Precis som Kent
    Eller hur, det va därför jag ville kalla tösen Äppeldröm Fast Tompa bara Näää! Fast det blev så ändå, o jag tycker det e jättefint
    Men visst, man hör lixom hundarna långt efter att dom har gått till dom gröna ängarna. Jag lovar jag hör matrix varenda natt

Men är du sugen på en ny karl nu då?
  • Anonym (Heja!)
    Anonym (72an) skrev 2019-12-20 16:53:53 följande:

Vetkligen! Hva flaks .. Du vil ikke sitte i fengselet i julen!

Det er ingenting å gjøre og maten er dårlig .. Drep noen der du må gjøre om sommeren..

Är du från norge? Dom får supergod mat, värsta lyxkäket, varenda dag!!! O han Bredvik har playstation o allt, det vet jag faktiskt. För jag såg på tv att dom får lax o har egen restaurang o får spela in skivor o massa skit - dom är väl där för o straffas eller!!??
Svar på tråden Jag slog ihjäl henne med en hammare.. Hur snabba är ni att döma folk?