Strumpbyxor vs stay ups
Hade du stay ups eller strumpbyxor som outfit på julafton.?
Hade du stay ups eller strumpbyxor som outfit på julafton.?
Jag börja med strumpbyxor utan trosor med
mina tränings tights utan på morgon promenaden .
Sen efter duschen blev det tunna legging utan trosor.
Sen till kvällen ny dusch och då blev det min julklapp från mannen , bh och höfthållare med nylon stumpor och string trosor till allt i körsbärs rött sjukt sexigt .
Utan på en Röd blus och en svart kort kort kjol.
Allt efter min mans önskemål och mina också. GOD JUL på er kåtbockar och kåtgummor..
Jag hade önskat det av han .
Bara för att kunna fråga på jobbet om mina kolegor fått raftset av sin männen i julklapp. Och då frågardom mig jag fått själv klart säger jag ,jag önska ju det .
han köper det varje i alla fall i olika färger med 3 par stingtrosor till varje set
Sen till kvällen ny dusch och då blev det min julklapp från mannen , bh och höfthållare med nylon stumpor och string trosor till allt i körsbärs rött sjukt sexigt .
Allt efter min mans önskemål och mina också. GOD JUL på er kåtbockar och kåtgummor..
Bara för att kunna fråga på jobbet om mina kolegor fått raftset av sin männen i julklapp. Och då frågardom mig jag fått själv klart säger jag ,jag önska ju det .
han köper det varje i alla fall i olika färger med 3 par stingtrosor till varje set
Strumpbyxor för att svara på frågan.
Fyfan, strumpbyxor utan trosor måste ju vara ett helvete? Sömmen som åker upp mellan blygdläpparna och skaver sönder allt. Men det kanske vissa gillar..
Skönt att vara utan trosor (har aldrig upplevt att strumpbyxor åker för högt upp, snarare det motsatta) dessutom blir rumpan snyggare då.
Förstår inte det där med att vara utan trosor alls.. låter inte bekvämt med strumpbyxor utan trosor.
Skall ut och shoppa inför Nyår, och kanske ta en fika. Funderar på ifall jag skall ta på mig ett par svarta blanka leggings utanpå stay-upsen idag, och sedan en kort spetskjol till det... ... /Pentra
Kille och jag hade röda stringkalsonger på julafton
Har det varje dag
Jag hade tunna beiga nylonstrumpbyxor