• wood

Strumpbyxor vs stay ups

Hade du stay ups eller strumpbyxor som outfit på julafton.?

• Svar på tråden Strumpbyxor vs stay ups
  • Anonym (Helen)

Jag börja med strumpbyxor utan trosor med
     mina tränings tights utan på morgon promenaden .
    Sen efter duschen blev det tunna legging  utan trosor.
    Sen till kvällen ny dusch och då blev det min julklapp från mannen , bh och höfthållare med nylon  stumpor och string trosor till allt i körsbärs rött sjukt sexigt .
    Utan på en Röd blus och en svart kort kort kjol.
    Allt efter min mans önskemål och mina också. GOD JUL på er kåtbockar och kåtgummor..
    Jag hade önskat det av han .
    Bara för att kunna fråga på jobbet om mina kolegor fått raftset av sin männen i julklapp. Och då frågardom  mig jag fått själv klart säger jag ,jag önska ju det .
    han köper det varje i alla fall i olika färger med 3 par stingtrosor till varje set

• dream on
    Anonym (Helen) skrev 2019-12-26 00:27:44 följande:

Sen till kvällen ny dusch och då blev det min julklapp från mannen , bh och höfthållare med nylon  stumpor och string trosor till allt i körsbärs rött sjukt sexigt .

Allt efter min mans önskemål och mina också. GOD JUL på er kåtbockar och kåtgummor..

Bara för att kunna fråga på jobbet om mina kolegor fått raftset av sin männen i julklapp. Och då frågardom  mig jag fått själv klart säger jag ,jag önska ju det .

han köper det varje i alla fall i olika färger med 3 par stingtrosor till varje set

Annars hade liten bok i praktisk grammatik varit en bra present. Det går att göra alla övningarna iklädd raffset.
    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • dream on

Strumpbyxor för att svara på frågan.

I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (H)
    Anonym (Helen) skrev 2019-12-26 00:27:44 följande:

Fyfan, strumpbyxor utan trosor måste ju vara ett helvete? Sömmen som åker upp mellan blygdläpparna och skaver sönder allt. Men det kanske vissa gillar..
  • Anonym (blå)
    Anonym (H) skrev 2019-12-26 14:16:08 följande:

Fyfan, strumpbyxor utan trosor måste ju vara ett helvete? Sömmen som åker upp mellan blygdläpparna och skaver sönder allt. Men det kanske vissa gillar..

Förstår inte det där med att vara utan trosor alls.. låter inte bekvämt med strumpbyxor utan trosor.
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (blå) skrev 2019-12-26 14:51:54 följande:
    Förstår inte det där med att vara utan trosor alls.. låter inte bekvämt med strumpbyxor utan trosor.
    Skönt att vara utan trosor (har aldrig upplevt att strumpbyxor åker för högt upp, snarare det motsatta) dessutom blir rumpan snyggare då.
  • Anonym (blå)
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2019-12-26 15:29:58 följande:

Skönt att vara utan trosor (har aldrig upplevt att strumpbyxor åker för högt upp, snarare det motsatta) dessutom blir rumpan snyggare då.

Tycker det är finare med trosor. Kan tänka mig att det är skönt utan på sommaren när ni bär kjol, men annars borde det vara skönare med.
  • Anonym (H)
    Anonym (blå) skrev 2019-12-26 14:51:54 följande:

Fattar inte heller.. Kul att få flytningar på kläderna.
  • Pentra

Skall ut och shoppa inför Nyår, och kanske ta en fika. Funderar på ifall jag skall ta på mig ett par svarta blanka leggings utanpå stay-upsen idag, och sedan en kort spetskjol till det... ... /Pentra

• Anonym (Z)

Kille och jag hade röda stringkalsonger på julafton

• Anonym (Theådåra)

Har det varje dag

• Anonym (Killen)

Jag hade tunna beiga nylonstrumpbyxor

Svar på tråden Strumpbyxor vs stay ups