Hur får jag relationen att funka?
Jag blev tillsammans med en kille för ca 5 månader sen. Jag älskar honom jättemycket och han är min prio 1. Jag tänker på honom hela tiden och det känns bra när vi är med varandra. Mitt problem är när vi inte är med varandra så känns det inte alls bra! Han hör aldrig av sig först och när jag skriver till honom svarar han inte på flera timmar. Han har då typ spelat dataspel eller tränat, sovit eller kollat videos i flera timmar. För mig känns detta jättejobbigt, tänker han inte på mig? Hinner han inte ta upp mobilen en sekund för att se vad jag vill? Jag vill inte heller va en psyko bitch som ba vafan svarar du inte för?! Vill inte vara jobbig. Men det känns skit och vi har pratat om de förut och han säger ba att han gör annat och att han inte är inne på mobilen mycket vilket jag vet stämmer. Men hur ska jag kunna va tillsammans med någon som inte ens kan hålla en konversation över mobilen när man ej är med varandra? Jag vill ha så mycket mer vill prata med honom massor. Känns som jag skulle ge allt för honom men inte får något tillbaka. Vad tänker ni? Vad ska jag göra? Jag älskar ju honom och vill att det ska fungera.