Anonym (Drömsex) skrev 2019-12-28 01:58:00 följande:
Något jag funderat mycket på. Tycker ofta att sex när man väl ska få till det med den där personen man flirtat med eller drömt om, så känns det mest antingen inte sexigt alls, eller så kliniskt, ungefär som att gå till gynekologen. Jag kan tappa känseln väldigt fort och gå från superkåt till ont på en minut. Ofta kanske känslan varit superstark under dagen och byggts upp, sen känns det inte alls lika magiskt eller skönt när man har tillgång till det hela. Samlag kan bli direkt oskönt efter en kort stund. Mitt kön gillar inte heller beröring så där jättemycket, bara när jag är dallrande kåt och bara ett litet tag.
Mest gillar jag nog passionen och att fantisera om sex och att hångla med vetskapen att man kanske inte har möjlighet att fullfölja det.
Tror inte jag är asexuell för jag tänker jämt på sex och onanerar och sådär. Tycker bara inte det är så skönt oftast. Kan inte förstå fascinationen riktigt. Tröttnar väldigt lätt. Har nästan trott det är något fel på min känsel, för jag är både okänslig och överkänslig på samma gång?
Svårt att inte låta skrytsamt men du skulle behövt träffa mej.
Sitta o prata och se om det är realistiska drömmar.
Att du har dina drömmar /fantasier/kinks är helt rätt. Sen måste du förstå att saker händer inte av sig själv utan du måste förmedla till partnern vad du vill uppnå och hur vägen dit ska vara. När ni är erfarna med varandra kanske ni har lärt vad resp ska ge till den andre och vara öppensinning att bjuda till för att få i retur.
Ett stort problem med tjejer är att ni inte nog tar tag i ert sexliv, aktivt utvecklar det med avancerad onani med div sexleksaker för att hitta era egna trigger punkter som ni sen berättar till partners.
Vi män eller åtminstånne jag är trött på att ni alltid ska låta oss föra, ta intiativen, vara aktiv i sängen men vi har imgen manual för hur just du funkar.
Vi måste ta oss fräckheten att prova saker på dej och se reaktionen eftersom ni gillar så otroligt olika saker om ni ens vet vad ni gillar!
Jag kan med den ena sticka fingret i analen och den ena älskar det o nästa ger mej en örfil. Min senaste sambo säger med munnen att inget in i analen då jag vet att hon kulturellt är matad med att det är fel, men under sex "råkar" fingret gåmg på gång slinka in där och hon får sjukt kraftiga orgasmer inom 5-15sekunder. När jag 2 minuter senare pratar om fingret i 2an vägrar hon erkänna att mitt finger var där!!! Öhhh.
Nä ni tjejer/killar måste lära känna er själva genom öppensinnig lek och sen våga förmedla vad du vill/hur.... Och våga ta för dej.