Kille kräver jag berättar om honom
Jag o min ?pojkvän? har väldigt olika syn på när man ska berätta för sin familj om att man träffat någon. Vi är båda i 30 års åldern. Jag diskuterar sådant som att dejta Mm med min närmaste kompis.
Innan vi sågs första gången pratade vi dagarna hela o på telefon o kom varandra väldigt nära. Sådant berättade jag för min polare medans han redan då berättade o visade bilder för sina föräldrar. Redan då vart han sur för jag inte hade berättat att jag pratade med en kille föe mina föräldrar. Vi har nu vart på några dejter o trivs otroligt mkt ihop oxh är som ett par. Hans föräldrar ringer dagligen o frågar hur det går o vill träffa mig. Jag har en väldigt nära relation med min mamma men trots detta tycker det är lite jobbigt o känner inget behov att berätta när jag vart på en dejt med en kille. Just för att det inte är
Något ovanligt för mig att dejta och just för att jag träffat så många killar som det misslyckats med att jag nästan tycker det är pinsamt att berätta ah jag enbart träffat någon om det skulle skita sig då det är så pass nytt.
Min kille Tycler detta är fruktansvärt.
Vad anser ni om detta? Är jag elak för att jag inte berättar delajerat för min familj o visar bilder på denna kille som jag knappt är tillsammans med? De vet att jag träffar någon o vad vi gör via instagram o sms men måste de veta mer än så?