• Anonym (Man 50)

    Dildo med partner

    Nyfiken på om andra par brukar leka med dildos tillsammans? Jag köpte ett par dildos till min fru för att förnya sexlivet lite och det har gjort susen, hon gillar inte så mycket att stoppa in den men älskar att smeka sig med en grov realistisk svart jätte dildo till orgasm.. Jag tänder enormt på att se henne njuta och gillar särskilt att se när hon stoppar in dildo i slidan men det händer inte så ofta. Dela gärna era erfarenheter och tips!

  • Svar på tråden Dildo med partner
  • Nicke989

    Jag tycker också väldigt mycket om det. En kvinna jag hade älskade att jag förde in en riktigt grov dildo i henne, samtidigt som hon använde en klitorisvibrator. Mycket upphetsande för mig att se henne njuta på det sättet.

  • Anonym (Osköna kukar)

    Om din kuk inte duger måste man väl ta till med sådant.

  • Anonym (Anonym (JU))
    Anonym (Osköna kukar) skrev 2019-12-31 14:08:25 följande:

    Om din kuk inte duger måste man väl ta till med sådant.


    Oj, det dröjde bara tre inlägg innan den sortens trams kom.
  • Anonym (Man 38)

    Skulle gärna se min tjej med en dildo men när jag frågat henne om vi ska köpa en några gånger när vi kollat på sexleksaker men då så har hon sagt att hon inte tror den ger henne något. Den andra gången jag frågade henne om vi inte skulle köpa en så svarade hon frågande om jag ville att hon skulle använda den på mig? Jag blev ställd och svarade inte tror jag visst..

    Men, jag skulle gärna används en på henne och även vilja se henne använda en själv. Får se vad hon säger nästa gång jag frågar.

  • Anonym (Man 50)
    Anonym (Man 38) skrev 2019-12-31 15:37:54 följande:

    Skulle gärna se min tjej med en dildo men när jag frågat henne om vi ska köpa en några gånger när vi kollat på sexleksaker men då så har hon sagt att hon inte tror den ger henne något. Den andra gången jag frågade henne om vi inte skulle köpa en så svarade hon frågande om jag ville att hon skulle använda den på mig? Jag blev ställd och svarade inte tror jag visst..

    Men, jag skulle gärna används en på henne och även vilja se henne använda en själv. Får se vad hon säger nästa gång jag frågar.


    Jag frågade inte innan jag köpte en dildo, hade jag gjort det tror jag hon hade tackat nej.. men hon gillade överraskningen! Sen dess har vi utökat samlingen allteftersom, hon gillar när jag överraskar henne med nya leksaker. Men då och då gillar vi bäst att ha sex utan några leksaker, hon är inte trött på min kuk än så länge...
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Man 50) skrev 2019-12-31 17:24:18 följande:

    Jag frågade inte innan jag köpte en dildo, hade jag gjort det tror jag hon hade tackat nej.. men hon gillade överraskningen! Sen dess har vi utökat samlingen allteftersom, hon gillar när jag överraskar henne med nya leksaker. Men då och då gillar vi bäst att ha sex utan några leksaker, hon är inte trött på min kuk än så länge...


    Gott - omväxling förnöjer!
  • Anonym (Osköna kukar)
    Anonym (Anonym (JU)) skrev 2019-12-31 14:31:16 följande:

    Oj, det dröjde bara tre inlägg innan den sortens trams kom.


    Jag var faktiskt seriös.
  • Anonym (Älskarinna)

    Jag har fått en g-punkts dildo av min älskare. Jag använder den när vi inte har möjlighet att ses. Men vi använder den tillsammans också, han älskar att se mig njuta och få orgasm efter orgasm....speciellt fontänorgasmer....mums!

Svar på tråden Dildo med partner