• Anonym (Man 50)

Dildo med partner

Nyfiken på om andra par brukar leka med dildos tillsammans? Jag köpte ett par dildos till min fru för att förnya sexlivet lite och det har gjort susen, hon gillar inte så mycket att stoppa in den men älskar att smeka sig med en grov realistisk svart jätte dildo till orgasm.. Jag tänder enormt på att se henne njuta och gillar särskilt att se när hon stoppar in dildo i slidan men det händer inte så ofta. Dela gärna era erfarenheter och tips!

• Svar på tråden Dildo med partner
  • Anonym (Sara)

Ja det är hetare med leksaker plus kille eller tej skulle vilja komma i kontakt med tråd startaren

• Anonym (Man 50)
    Anonym (Sara) skrev 2020-01-01 11:04:48 följande:

Ja det är hetare med leksaker plus kille eller tej skulle vilja komma i kontakt med tråd startaren

Visst, jag kan skicka PM om du är intresserad?
  • Anonym (pavel)

Dildos är en total turn-off för mig, räcker att de kör med en sådan i en porrfilm och jag får stänga ner. Min tjej har en dildo, och den får hon gärna använda, men jag vill inte vara involverad.

• villhatrekant
    Anonym (Sara) skrev 2020-01-01 11:04:48 följande:

TS här, skicka PM om du vill
  • Anonym (Fru Elin)

Nej, sånt använder vi inte. Gjorde vi det hade inte vi varit nog och det vire tragiskt.

• Giftskåneman
    Anonym (Fru Elin) skrev 2020-01-02 10:11:16 följande:

Nej, sånt använder vi inte. Gjorde vi det hade inte vi varit nog och det vire tragiskt.

Låter motsägelelsefullt
  • Anonym (Fru Elin)
    Giftskåneman skrev 2020-01-02 10:18:12 följande:

Låter motsägelelsefullt

Vad är motsägelsefullt i att vi inte använder hjälpmedel för att vi själva är nog...?
  • Anonym (Bill)

Jag har själv köpt dildo som jag använder på min fru. Jag leker med dildon i henne samtidigt som jag slickar henne eller använder fingrarna. Vi gillar det båda två. Själv är det en turn-on eftersom jag samtidigt ofta fantiserar att det är en annan man som har sin kuk i henne. Ett vanligt samlag kommer hon inte av, det behövs mera direkt stimulering av klittan precis som hos dom flesta andra kvinnor. Det har inget med storleken att göra, hon vill inte ha nån stor dildo i sig utan mer en normalstorlek precis som jag själv är. Med rätt dildo kan man få till en bra stimulering av g-punkten också vilket kan vara svårt med den egna kuken. 

• Anonym (Man 42)
    Anonym (Osköna kukar) skrev 2019-12-31 14:08:25 följande:

Om din kuk inte duger måste man väl ta till med sådant.

Ja men gillar man vanilj-sex så behöver man ju inte krydda med sex leksaker. Dom som är lite mer erfarna rent sexuellt vet att det ena inte utesluter det andra. Men som sagt, kanske inte passar till dom som bara gillar vanilj...
  • Anonym (Kille)

Vi har några stycken olika varianter. Långt ifrån alltid de används, men i alla fall ett 10 tal gånger per år.

Dels brukar hon använda dem mest för att kåta upp mig, där hon onanerar och jag bara får se men inte röra henne. Sen brukar hon ibland använda dem vid samtidig klitorisstimuli. Ibland använder jag dem på henne samtidigt som hon suger min kuk.

Hon har dildos som är både större och mindre än min kuk. De mindre kräver ju klart mindre förspel, de grövre måste hon vara väldigt kåt för att de överhuvudtaget ska gå in.

Har inte testat ännu, men tänkte testa att sätta fast dildon på väggen, ställa henne i doggystyle och samtidigt låta henne suga min kuk.

• Sommarkillen

Vi har många olika dildos. Jag gillar nog mest den som är i glas men min kvinna gillar mest den verklighetstrogna dildon verkar det som med tanke på hur hon stönar mm. Min kvinna gillar när jag bestämmer mest vad som ska hända när vi har sex. Jag har med tiden blivit ganska bra på att se vad som tänder henne även om hon har svårt att säga det rätt ut. Ofta talar jag om dildon under sexet som att det är en kuk som tillhör en person fast aldrig mer precist än så. Jag kan till exempel säga till henne att hon måste möta stötarna mot dildon/kuken. Jag kan säga till henne att hon måste knulla mot dildon så bra hon kan osv. Jag styr hela tiden dildon med handen. När hon blir mer och mer kåt av situationen händer det ofta att hon börjar suga och smeka mig samtidigt. Ofta avslutar vi med att jag får komma i henne. Då och då ber jag henne suga dildon samtidigt så bra som hon kan. Det gillar vi båda två.

• Anonym (Man 38)
    Sommarkillen skrev 2020-01-02 23:31:35 följande:

Vi har många olika dildos. Jag gillar nog mest den som är i glas men min kvinna gillar mest den verklighetstrogna dildon verkar det som med tanke på hur hon stönar mm. Min kvinna gillar när jag bestämmer mest vad som ska hända när vi har sex. Jag har med tiden blivit ganska bra på att se vad som tänder henne även om hon har svårt att säga det rätt ut. Ofta talar jag om dildon under sexet som att det är en kuk som tillhör en person fast aldrig mer precist än så. Jag kan till exempel säga till henne att hon måste möta stötarna mot dildon/kuken. Jag kan säga till henne att hon måste knulla mot dildon så bra hon kan osv. Jag styr hela tiden dildon med handen. När hon blir mer och mer kåt av situationen händer det ofta att hon börjar suga och smeka mig samtidigt. Ofta avslutar vi med att jag får komma i henne. Då och då ber jag henne suga dildon samtidigt så bra som hon kan. Det gillar vi båda två.

Lät faktiskt rätt häftigt det ni brukar göra och något som jag tror min tjej skulle gilla att göra när jag tänker efter... hon gillar när hon får lite uppdrag sådär.. tack för tipset! :)
  • Anonym (Tjejen i rött)

Ja och min sambo har bara sex under täcket och när det är mörkt. Jag tycker det skulle vara oändligt pinsamt om han såg mig när jag använde dildon. Han vet inte om att jag har en heller.

• Anonym (Bill)
    Anonym (Tjejen i rött) skrev 2020-01-03 01:32:06 följande:

Ja och min sambo har bara sex under täcket och när det är mörkt. Jag tycker det skulle vara oändligt pinsamt om han såg mig när jag använde dildon. Han vet inte om att jag har en heller.

Min fru skulle heller aldrig använda dildon själv när jag ser på, men det är ok när jag använder den på henne.
    Tyvärr många kvinnor som ser det som omöjligt att ge sig själv njutning när mannen ser på. Månnga kvinnor är fortfarande väldigt pryda när det handlar om att smeka sig själv sexuellt. Men det blir kanske bättre med tiden? 
  • Anonym (Man 38)
    Anonym (Tjejen i rött) skrev 2020-01-03 01:32:06 följande:

Jag tror han skulle uppskatta och bli upphetsad av att se dig använda dildon på dig själv.
Svar på tråden Dildo med partner