Tagit massa blanco, hela familjen i kris
Hur skulle ni reagera. ?
Min partner har tagit 5 olika blanco för 1.2 miljoner kr på 1 år!. Fick reda på detta när vi skulle byta bolån till ett bättre o banken frågar vad vi gjort av pengarna. Får reda på att han tog lånen för att överleva till mat el mm mm eftersom att företaget inte dragit in nog. Ändå har han varit där på sitt företag, han kunde ex sökt extra arbete, talat om sitsen för mig så hade jag med kunnat dubbel arbeta. Nu är månadskostnaden för dessa blanko ca 18 000/ månad detta endast blanko lån sen kommer bolån el bilar mat soppor vatten Internet mm mm på det.
Vi har nu inte längre råd till något och måste sälja huset. Dock kommer de inte hjälpa jättemycket huset ger oss inte mycket i pengar men den är dyr i lån månadskostnad så där kan man spara in lite .
Men jag är så besviken. Förstår inte ens vad han gjort med 1.2miljoner på 1 år. Kan knappast varit bara till de som saknades för mat osv. Vet inte ens var vi ska bo nu . Hur ska vi ens ha råd att hyra något?. Vi har 3 barn o måste ändå ha en 3a-4a. Ena barnet har funktionshinder och kräver yta och 1plan. Just nu skulle jag klara mig mycket bättre om jag var singel. Jag får
18000 ut i lön/mån.
Han får ca samma säger han iallafall .