• Ebjkpg

Hur många dagar efter ÄL testade ni positivt

Ja som rubriken lyder, hur lo ha dagar efter ÄL fick ni positivt på ett gravtest? Är på dag 11-12 ungefär, fick ett svagt positivt imorse, men på eftermiddagen vad andra testet negativt (hade knappt gått 4h mellan toabesöken och det var ett annat märke andra gången.

Slänger även in en bild på testet från imorse, vad tror ni? Spöksträck eller inte?

• Svar på tråden Hur många dagar efter ÄL testade ni positivt
  • Hoppas96

Jag fick mitt första svaga ungefär som ditt på äl+11. Slutade i tidigt mf tyvärr, fick ingen stegring på testerna men fick svagt plus på cb stickan där det ska bli blått plus på bim+3 också

• xavante

Jag fick ett nästintill osynligt plus 13-14 dagar efter. Efter 19 dagar fick jag gravid 2-3 veckor.

• Ebjkpg
    Hoppas96 skrev 2020-01-01 19:10:20 följande:

Jag fick mitt första svaga ungefär som ditt på äl+11. Slutade i tidigt mf tyvärr, fick ingen stegring på testerna men fick svagt plus på cb stickan där det ska bli blått plus på bim+3 också

Åh jag beklagar! Vad tråkigt..!

Hade du några symtom?
  • Ebjkpg
    xavante skrev 2020-01-01 19:12:01 följande:

Jag fick ett nästintill osynligt plus 13-14 dagar efter. Efter 19 dagar fick jag gravid 2-3 veckor.

Vilken jobbigt lång väntan haha. Men skönt att du fick ett positivt sen!

Vad tror du om mitt test? Ser det positivt ut?
  • Slemmis

13 dagar ungefär (litat inte till fullo på när jag faktiskt hade ÄL)

• xavante
    Ebjkpg skrev 2020-01-01 19:13:35 följande:

Vilken jobbigt lång väntan haha. Men skönt att du fick ett positivt sen!

Vad tror du om mitt test? Ser det positivt ut?

Jag tycker ditt test ser ut exakt som mitt gjorde.. Jag hade trott jag skulle få starkare streck redan då men när jag sedan fick 2-3 veckor på digitala så stämde det bra med trolig ÄL ändå.
  • Ebjkpg
    xavante skrev 2020-01-01 19:24:31 följande:

Jag tycker ditt test ser ut exakt som mitt gjorde.. Jag hade trott jag skulle få starkare streck redan då men när jag sedan fick 2-3 veckor på digitala så stämde det bra med trolig ÄL ändå.

Åh.. hoppas verkligen att det blir samma för mig. Vill ta ett nytt test imon, men vet inte om det är dumt. Borde jag vänta lite till kanske?
  • Zebran89
    Ebjkpg skrev 2020-01-01 19:05:49 följande:

Ja som rubriken lyder, hur lo ha dagar efter ÄL fick ni positivt på ett gravtest? Är på dag 11-12 ungefär, fick ett svagt positivt imorse, men på eftermiddagen vad andra testet negativt (hade knappt gått 4h mellan toabesöken och det var ett annat märke andra gången.

Slänger även in en bild på testet från imorse, vad tror ni? Spöksträck eller inte?

Såhär såg mina ut. Då hade jag räknat på 15 dagar mellan äl och kommande mens.

Dock blev jag framflyttad 5 dagar, vilket skulle innebära att första strecket är på bim+2.
  • Zebran89

Denna bild var det som skulle in.

Som sagt, blev hos gyn framflyttad 5 dgr så första testet är om jag utgår ifrån det, bim+2
Svar på tråden Hur många dagar efter ÄL testade ni positivt