• Nathalie27

    Vad bör jag göra / vad hade ni gjort

    Det är såhär att när jag var 17 år ( idag är jag 28) så träffa jsg en kille som jag bara träffade ibland för å ha sex med och vi hade även grupp sex med fler killar och jag var ända tjejen och då gillade jag att bara ha honom som kk. Nu har han för ett tag sedan hittat mig på fb och skrev till mig och jag svara och sen des har vi pratat och han vill träffa mig när han kommer tillbaka från tyskland där han bott nu ett tag. Problemet är att jag börjat tycka om honom på tiktigt men när jag pratar med honom så förstår man att han bara vill ha sex eller en kk så SNÄLLA säg vad hade ni gjort??

  • Svar på tråden Vad bör jag göra / vad hade ni gjort
  • Rebecca1987

    Säg som det är. Du är inte intresserad av bara sex utan gillar honom och vill inte bli sårad. Så antingen börjar ni dejta på riktigt utan sex tills ni vet vad som finns mellan er eller inget.

  • Rebecca1987

    Säg som det är. Du är inte intresserad av bara sex utan gillar honom och vill inte bli sårad. Så antingen börjar ni dejta på riktigt utan sex tills ni vet vad som finns mellan er eller inget.

  • Nathalie27

    Ja det låter som en bra ide men när jag tog upp det med honom så blev han sur och fråga mig typ (vad är det med dig) och att han inte är ute efter ett förhållande han vill bara ha kul och det såra mig så jag sa inget utan gick typ med på det för å få träffa honom

  • Rebecca1987
    Nathalie27 skrev 2020-01-01 22:15:33 följande:

    Ja det låter som en bra ide men när jag tog upp det med honom så blev han sur och fråga mig typ (vad är det med dig) och att han inte är ute efter ett förhållande han vill bara ha kul och det såra mig så jag sa inget utan gick typ med på det för å få träffa honom


    Då hade jag låtit han få vara sur. Och lagt min energi på att bli av med mina känslor och letat vidare än att känna mig så lite värd
  • LoveRain
    Nathalie27 skrev 2020-01-01 22:15:33 följande:

    Ja det låter som en bra ide men när jag tog upp det med honom så blev han sur och fråga mig typ (vad är det med dig) och att han inte är ute efter ett förhållande han vill bara ha kul och det såra mig så jag sa inget utan gick typ med på det för å få träffa honom


    Men varför ska du lägga din tid och energi på en man som redan tar berättat för dig att han inte vill samma sak som du? Vill du må dåligt och bli sårad?
  • Nathalie27

    Nää vill inte bli sårad men jag gillar honom jätte mycke fast han är en dålig kille fattar inte varför jag e besatt av honom??

Svar på tråden Vad bör jag göra / vad hade ni gjort