• Trx

Få honom att lämna sin fru

Hej!

Jag har just nu ett förhållande med en gift man. Vår relation är helt underbar med mycket skratt, sex och djupa intellektuella samtal. Tyvärr kan jag inte få honom att lämna sin fru trots att hon är okultiverad, lat och gnällig. Igår efter vårt besök på teatern (officiellt som vänner) försökte jag få honom att se hur mycket lyckligare han skulle vara med mig utan, för att vara snäll, att ta upp hans frus många dåliga sidor. Hans svar kan bäst beskrivas som undvikande. 

Vad jag behöver är råd angående hur jag ska kunna få honom att lämna sin fru för mig. Vad ska jag säga? Hur ska jag ta upp det? Finns det någon med liknande erfarenhet som har ett bra förslag?

• Svar på tråden Få honom att lämna sin fru
  • Anonym (Dosc)

Låter som ett riktigt kap den där. Måste vara en lysande idé att försöka bli ihop med något som är ett otroget svin. Men jag hoppas du kan få han att lämna, hans fru kan då hitta en vettig partner istället. Och om du på något sätt skulle få honom hoppas jag han är otrogen mot dig också.

• Anonym (Wow)

Sluta va en sån egoist. Han är ju redan upptagen o vill vara kvar uppenbart. Du är bara en leksak vid sidan om uppenbart. Inse att ni båda är dåliga o lämna han ifrån o försök vara äkta till din nästa istället !

• Trx

Undanber alla svar från bittra kvinnor som inte kan hålla kvar sina män. 

• Anonym (Ullis)
    Trx skrev 2020-01-04 21:12:46 följande:

Undanber alla svar från bittra kvinnor som inte kan hålla kvar sina män. 

Haha, och "din" gubbe har lämnat sin fru?
    Nej, just det.
  • Anonym (Wow)

Hur vet du att jag inte är en hen? :O

• Trx
    Anonym (Wow) skrev 2020-01-04 21:26:24 följande:

Hur vet du att jag inte är en hen? :O

?
  • Anonym (Enkelt)

Enkelt.

Berätta för hans fru om er underbara relation så hjälper hon dig!

• Anonym (B)

Han kommer inte att lämna sin fru. Han säger till dig att hon är "okultiverad, lat och gnällig" för att du ska känna dig speciell, så att han kan ha dig kvar vid sidan om. Genom att tro att han tycker bättre om dig än sin fru, så kommer du att stanna och han både äter kakan och har den kvar.

Men sanningen är ju att han redan hade lämnat frun om han velat. Men han vill inte. Förmodligen älskar han henne, och han älskar att ha en älskarinna vid sidan om, ett litet äventyr.

Jag tycker du ska avsluta. Han utnyttjar dig bara.

• Anonym (haha)

Va pinsam du är ts.
    "Intellektuella samtal", ja det brukar älskarinnorna alltid påstå att de har också. 

Och grattis till "kapet" du hittat, som ändå tycker sin gnälliga fru är strået vassare än dig. 

• Anonym (Menat?)

Det bästa jag tror du kan göra är att avsluta med honom. Är det menat att det ska bli ni kommer det bli ni. Men det måste få ta sin tid och gå rätt till! Vill han ha dig som mer än älskarinna kommer han sakna dig och kanske till slut lämna det han har nu...

Lycka till!

Svar på tråden Få honom att lämna sin fru