BIM Februari 2020
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Som rubriken lyder, BIM februari!
4/2 - boshab
Äl+10-11. Bim-1-2idag. Hade inte tänkt testa innan bim men vaknade tidigt och fick en ingivelse. Detta är vårt sjunde försök med tidigt mf försök 3. Nu får vi se om det fortsätter öka denna gång. Vill så gärna att liten stannar nu. Förra gå gen plussade jag svagt med cb på bim+1 men sedan försvann sträcken efter två dagar.
Oj vad konstigt det känns
Vilket test?
Oj vad konstigt det känns
Grattis! Så kul! :D
Hej!
Jag har följt dessa trådar en längre tid och fick min mens igen 16 februari.
Har dock känt lite småsymptom efter detta och i morse skulle jag börja äl-testa för att inte missa stegring (bör ha äl runt helgen) så fick jag supetstarkt utslag..
Så jag bestämde mig ändå för att göra ett gravtest och det blev positivt?? Gjorde två stycken (det nedersta lite svagare gjorde jag någon halvtimme efter det första pga att jag inte kunde tro det). Det översta är äl-test.
Är jag gravid??
Så roligt att se alla positiva graviditetstest! GRATTIS allihopa som plussat! :D
Okej, så jag tog ett test nyss, ÄL+9
Har jag fel på ögonen eller är det ett svagt svagt streck där?
Okej, så jag tog ett test nyss, ÄL+9
Har jag fel på ögonen eller är det ett svagt svagt streck där?
Varför visar inget streck idag men gjorde igår? :( blir knäckt på detta. Vet ju inte heller när jag ska ha mens då den är väldigt oregelbunden. Hade blandat ihop när jag hade ägglossning också från början men nu vet jag att jag hade 16e så idag är alltså äl+9.
Första bilden är test från igår och andra bilden test från idag.. samma tid. Vet att jag drack mer igår kväll men borde väl inte göra så stor skillnad? :(