Inlägg från: Johanna1986 |Visa alla inlägg
  • Johanna1986

Jag är gravid men min sambo vill inte behålla barnet

Vill DU inte göra abort ska du inte göra de. Viste han dessutom om att du hade ägglossning och ändå hade oskyddat sex så har han ju indirekt gjort sitt val.

• Johanna1986
    Krokodilmajonnäs skrev 2020-01-07 01:58:10 följande:

Du kan ju inte skaffa barn med nån som inte vill. 

De va nog den dummaste kommentar jag hört. Har du missat att hon redan Är gravid eller? Han viste om att hon hade äl och hade oskyddad sex ändå. Så jo. De kan hon vist. Vilken jävla sits han satt henne i som förväntar sig en abort! Har du en aning om vad detta gör för hennes mående.?! Antagligen inte antar jag i alla fall! Nää fy fan!
  • Johanna1986
    Krokodilmajonnäs skrev 2020-01-08 04:34:33 följande:

Det är ju inte så att man alltid räknar med att få barn när man ligger med nån. 

Då kanske man inte ska ligga med någon som säger sig ha ägglossning samtidigt heller! E man gjort de valet får man stå sitt kast eller va mogen nog å sätta på sig en kondom om man inte önskar ett barn. I dag tas de så mycket för givet att amen blir hon gravid blir de bara abort så de e lugnt. Ingen man tänker på kvinnans sits i detta och va de gör med hennes hormoner eller kropp. Nää TS behåll om de e de ju vill göra <3
Svar på tråden Jag är gravid men min sambo vill inte behålla barnet