HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?
Ursäkta versalerna men frågan kvarstår.
Finns det en sexleksak hemma hos dig/er?
Ursäkta versalerna men frågan kvarstår.
Finns det en sexleksak hemma hos dig/er?
Har massor :)
Har flera stycken.
Har haft, men har slängt. Det gav mig ingenting och det är inget jag behöver i mitt sexliv.
Har massor tar med några till jobbet med
Har ett par dildosar o lite annat. Vi har testat en del olika, men förkastat en hel del också som krånglar till det mer än förbättrat.
En satisfyer och ev. en bakleksak står lite på önskelistan. Lite sugen på nån typ av onanileksak för egen del också, kanske nån av Tengas eller en fleshlight - men det kanske aldrig blir av.
Vissa har svårt för det där med sexleksaker, man har inställningen att det är onaturligt och att det skulle vara ett bevis på att man inte "räcker till" för varandra. Men kan inte hålla med. Sexet blir roligare om man experimenterar o leker lite. Benämningen "leksak" säger ju just vad det är.
Ja, men den är aldrig använd då hon inte uppskattade denna "pervo present" noll intresse.
"Jaha.....å vad ska jag med den till tänkte du.... liksom.....fattar inte?"
"Jo Jag tänkte vi kunde ha med den i sängen å ha lite kul tillsammans!"
"Kul......?"
kunde lika gärna ha givit henne en vägatlas över Zimbabwe.
Men vad var det då för extrem, obegriplig pevoleksak som jag var så dum å presenta henne med? Jo en liten rosa vibrator med olika vibrationer, den minst uppseendeväckande jag kunde hitta.
Ja, men den är aldrig använd då hon inte uppskattade denna "pervo present" noll intresse.
"Kul......?"
Men vad var det då för extrem, obegriplig pevoleksak som jag var så dum å presenta henne med? Jo en liten rosa vibrator med olika vibrationer, den minst uppseendeväckande jag kunde hitta.
Hade en önskan om en lek och vi gjorde då en deal, ett scenario som vi båda gick med på och vi har den leken ca 1 i kvartalet och vi gillar den båda och tänder till.
Jag framförde min önskan ganska rakt på men spelade även upp för henne hur och vad som skulle göras och gick med på att prova på ett ställe där vi visste att vi inte kunde störas och hon kände sig trygg.
Tror det som vanligt handlar om en dialog och förtroende i stort i förhållande, annars funkar det inte.
"Kul......?"