• Anonym (Rabbit)

HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?

Ursäkta versalerna men frågan kvarstår.

Finns det en sexleksak hemma hos dig/er?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?
  • Anonym (Självklart)

Har massor :)

• Anonym (H)

Har haft, men har slängt. Det gav mig ingenting och det är inget jag behöver i mitt sexliv.

• Anonym (Theådåra)

Har massor tar med några till jobbet med

• Anders 386

Har ett par dildosar o lite annat. Vi har testat en del olika, men förkastat en hel del också som krånglar till det mer än förbättrat. 
    En satisfyer och ev. en bakleksak står lite på önskelistan. Lite sugen på nån typ av onanileksak för egen del också, kanske nån av Tengas eller en fleshlight - men det kanske aldrig blir av. 

Vissa har svårt för det där med sexleksaker, man har inställningen att det är onaturligt och att det skulle vara ett bevis på att man inte "räcker till" för varandra. Men kan inte hålla med. Sexet blir roligare om man experimenterar o leker lite. Benämningen "leksak" säger ju just vad det är. 

• Anonym (50 Years Of Grey)

Ja, men den är aldrig använd då hon inte uppskattade denna "pervo present" noll intresse.
    "Jaha.....å vad ska jag med den till tänkte du.... liksom.....fattar inte?"
    "Jo Jag tänkte vi kunde ha med den i sängen å ha lite kul tillsammans!"
    "Kul......?"
    kunde lika gärna ha givit henne en vägatlas över Zimbabwe.
    Men vad var det då för extrem, obegriplig pevoleksak som jag var så dum å presenta henne med? Jo en liten rosa vibrator med olika vibrationer, den minst uppseendeväckande jag kunde hitta.

• Anders 386
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2020-01-07 10:19:33 följande:

Ja, men den är aldrig använd då hon inte uppskattade denna "pervo present" noll intresse.
    "Kul......?"
    Men vad var det då för extrem, obegriplig pevoleksak som jag var så dum å presenta henne med? Jo en liten rosa vibrator med olika vibrationer, den minst uppseendeväckande jag kunde hitta.

Ha ha, bra exempel. Du är nog inte ensam. Många har sin färdiga uppfattning om hur sex ska gå till och ser ingen som helst anledning att ens tänka tanken att man skulle kunna göra en utvecklande lek av sexet. Andra leker och experimenterar och söker hela tiden utveckling. Det gäller förövrigt även i vardagen. Vissa vill ha det som det alltid varit och vissa vill experimentera med nytt hela tiden. 
  • Anonym (50 Years Of Grey)
    Anders 386 skrev 2020-01-07 10:33:06 följande:
    Ha ha, bra exempel. Du är nog inte ensam. Många har sin färdiga uppfattning om hur sex ska gå till och ser ingen som helst anledning att ens tänka tanken att man skulle kunna göra en utvecklande lek av sexet. Andra leker och experimenterar och söker hela tiden utveckling. Det gäller förövrigt även i vardagen. Vissa vill ha det som det alltid varit och vissa vill experimentera med nytt hela tiden. 
    Så verkar det vara.
    Tur att jag inte köpte det jag egentligen ville köpa, dvs XXXL dildos, speculum, fängslen, paddlar, piskor, knullgunga, massor av BDSM stuff helt enkelt, tror hon hade gått i taket då ;)
    Lite trist när jag gör allt för att vara "nornmal" och det ändå blir för kinky för henne. men jag är van "Story of My Life" kan man säga.

• Anonym (Anonym)

Hade en önskan om en lek och vi gjorde då en deal, ett scenario som vi båda gick med på och vi har den leken ca 1 i kvartalet och vi gillar den båda och tänder till.

Jag framförde min önskan ganska rakt på men spelade även upp för henne hur och vad som skulle göras och gick med på att prova på ett ställe där vi visste att vi inte kunde störas och hon kände sig trygg. 

Tror det som vanligt handlar om en dialog och förtroende i stort i förhållande, annars funkar det inte.

• Anonym (W48)
    Anonym (50 Years Of Grey) skrev 2020-01-07 10:19:33 följande:

"Kul......?"

Oh no... Du har det inte lätt.. Tråkigt när man inte är på samma våglängd.
    Hoppas hon blir lite nyfiken så att ni får piffa till sexlivet lite.
Svar på tråden HAR NI EN SEXLEKSAK HEMMA?