• Tue 7 Jan 2020 21:22
    748 visningar
    6 svar
    6
    748

    MODIFAST 2020, vill du vara med?

    Hej!!!

    Jag började med Modifast igår och skulle tycka det var kul att följas åt med andra under viktminskning. Pepp och att ha andra att få skriva med när det går bra och sisådär skulle verkligen hjälpa mig Glad.

    Jag vägde in mig på fasansfulla 99 kg till min längd på 169 cm. BMI 34,7. Min målvikt tänkte jag skulle vara någonstans mellan 63-68 men vi får se när jag närmar mig. 68 i alla fall men det är ett tag kvar. Måndagar blir min vägningsdag.

    Fram tills början på april tänkte jag bara gå på VLC, har två inbokade middagar som jag måste gå på, men annars bara pulverpåsar. Rekommendationen på Modifasts hemsida är att man endast äter pulver ett par veckor men då jag träffar läkare regelbundet så kommer jag att köra på.

    Hoppas att du vill hänga med! Glad

  • Svar på tråden MODIFAST 2020, vill du vara med?
  • Tue 7 Jan 2020 22:10
    #1

    Jag är på! Men jag har börjat kort innan jul utan socker och koll på maten, vissa måltidsersättningar men Ka köra fler nu när jg beställt hem modifast! Väger nästan som du 104 kg vid start 171 cm. Gått ner 1.5 kg redan men är på!

  • Wed 8 Jan 2020 19:18
    #2

    Ja vad kul att få sällskap! Glad Vilken veckodag väger du dig? Jag tänkte skriva min vikt här varje måndag. Tänkte mäta mig idag också. De här tre första dagarna har verkligen gått bra, i princip noll hungrig el sug. Tror att det är för att jag helt enkelt bestämt mig och inte ser mat som alternativ just nu.

  • Wed 8 Jan 2020 19:18
    #3

    Ja vad kul att få sällskap! Glad Vilken veckodag väger du dig? Jag tänkte skriva min vikt här varje måndag. Tänkte mäta mig idag också. De här tre första dagarna har verkligen gått bra, i princip noll hungrig el sug. Tror att det är för att jag helt enkelt bestämt mig och inte ser mat som alternativ just nu.

  • Wed 8 Jan 2020 22:53
    #4
    FriViola skrev 2020-01-08 19:18:59 följande:

    Ja vad kul att få sällskap!  Vilken veckodag väger du dig? Jag tänkte skriva min vikt här varje måndag. Tänkte mäta mig idag också. De här tre första dagarna har verkligen gått bra, i princip noll hungrig el sug. Tror att det är för att jag helt enkelt bestämt mig och inte ser mat som alternativ just nu.


    Brukar väga mig sön, måste dock köpa måttband för att mäta... men om du vill kn vi växla facebook eller dyl och ha mer kontakt där?:)
  • Mon 13 Jan 2020 21:04
    #5

    Vägningsdag: ner 3,5 kg på en vecka Glad, jätteroligt även om det såklart är en del vätska, meeen väldigt belönande iaf!
    Jag har också varit sjuk i helgen vilket brukar vara svårt för mig då jag blir så hungrig vid feber men det gick bra! En inplanerad middag i söndags som jag hade bestämt innan jag började med dieten åt jag också, åt inget under dagen och tror att middagen kanske innehöll 700-800 kcal. Jag ser fram emot nästa måndagsvägning och har inga middagar inplanerade nu tack och lov!
    Jag har inga sociala medierFörvånad förutom att jag skriver här då. Hur har det gått för dig?

  • Wed 22 Jan 2020 17:00
    #6

    Hej!

    Om någon hittar denna tråd så har jag gjort en annan tråd "Pulverdiet 2020". Modifast blev visst lite väl snävt Skrattande så häng med i den istället!

Svar på tråden MODIFAST 2020, vill du vara med?