• Lovii

Vi som planerar graviditet 2020!

Åh, vad spännande!

Grattis till dig Tiffany, vilken glädje! Jag hoppas på att mitt gravtest visar positivt på måndag. Orkar inte vänta så många dagar haha.

• Lovii

[quote=80168682][quote-nick]Queenofspades skrev 2020-01-16 19:27:42 följande:[/quote-nick]Är i sådan chock, försök 1 och det satt sig. Har dock varit utan preventivmedel i snart 2 år (bara kört NC) vilket jag tror underlättade det hela :) Livrädd nu dock att något ska gå fel :O

Grattis! Så himla spännande!

Kände ni som har blivit gravida av symtom redan i v 4 v5?? Undrar för jag känner mig bakis men vet ännu inte om jag är gravid :)

• Lovii

Vad kul för er!! Själv fick jag men två dagar efter beräknad mens . Men det är bara att ta nya tag nästa månad. Stort Grattis, måste kännas underbart

• Lovii

Har försökt sedan december 2019 utan resultat. Läste att någon testat rosenrot, varför är det bra? Tänker prova det också nu, tålamodet börjar tryta lite ??

Två månader sedangick jag över en vecka, men sen kom mensen. Hoppas på plus i början på juli????

• Lovii

Ska testa mig när jag vaknar imorgon. Hoppas jag är gravid! Har försökt sedan dec förra året. Håll tummarna??

• Lovii

Har inte testat ännu, tänkte göra det imorgonbitti. Men så var det rosa på pappret efter toabesök????. Hoppas ännu in i det sista att det kanske är nidblödning..

• Lovii

Vet inte hur jag hänvisar dig Apoapa direkt haha ???????? Blev glad att du frågar????

Svar på tråden Vi som planerar graviditet 2020!