• Anonym (?)

    Hur många har ni legat med?

    Jag är tjej, 25 år och har legat med 15 stycken. Hur gamla är ni, är ni tjej/kille, och hur många har ni legat med?

  • Svar på tråden Hur många har ni legat med?
  • Anonym (29)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-01-09 12:13:48 följande:

    Hur gammal var du vid debuten? Har du någon gång känt längtan efter att (ha) pröva(t) någon annan?


    16. Det har jag absolut gjort och gör ännu ibland.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (29) skrev 2020-01-09 12:17:06 följande:
    16. Det har jag absolut gjort och gör ännu ibland.
    Häftigt att ni har hållit ihop så länge trots tidig start. Längtan efter andra får man kanske bara leva med. Det är ju ett stort värde att kunna hålla sig till varandra. Hoppas ni har bra sex.
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (K) skrev 2020-01-09 11:38:23 följande:

    Är kvinna 27 år. Över 100 st (har arbetat som prostituerad)


    Hoppas du hittat någon mer givande och utvecklande sysselsättning nu.
  • Anonym (Bapim)

    Man 53, 6 stycken. Fram till jag var 52 hade jag bara haft 2 (mina fruar), men de senaste 4 månaderna har jag varit med 4 kvinnor.

  • Anonym (-)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-01-09 12:14:27 följande:

    Tror du det blir? Vad är huvudorsaken till att du inte har haft debuten än?


    Som med många andra så tror jag stark blyghet i kombination med att jag är introvert spelar en stor roll. Avsaknad av kvinnliga vänner gör säkert dessutom att jag har svårare att förstå och tolka kvinnor. Kan finnas andra orsaker också men inte som jag känner till.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (-) skrev 2020-01-09 13:16:08 följande:
    Som med många andra så tror jag stark blyghet i kombination med att jag är introvert spelar en stor roll. Avsaknad av kvinnliga vänner gör säkert dessutom att jag har svårare att förstå och tolka kvinnor. Kan finnas andra orsaker också men inte som jag känner till.
    Tråkigt, men inte helt ovanlig situation. Jag har bekanta som har varit i samma sits, både sådana som har fått till det sent om sider och sådana som har kört. Hoppas att det lyckas för dig.
  • Anonym (Fina Frun)

    36-årig kvinna och har legat med endast maken.

  • fluu

    Jag har legat med min man. Är kvinna och 27 år.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Mly)

    28 år, tjej, endast legat med min man. Vi blev tillsammans när vi var 12, hade sex första gången när vi var 15.

Svar på tråden Hur många har ni legat med?