• Anonymm20

Köra bil i högklackat

Hanna F skrev 2020-02-19 17:24:46 följande:

Fast statestiken säger det är farligt hur många är det som olyckan orsakats av klackarna  ?  Förstår inte varför du inte kör i dem super bekvämt och nä klacken fastnar inte i pedalerna .                        

Att b yta till platta varje gång man kör låter omständigt klackar på hemma på med platta till dagis . Sen byta till klackar sen byta igen nä jag kör i de skor jag har för dagen

Det är inte speciellt svårt att ha stående ett var gympasjor i bilen och ha att köra i... dessutom mycket säkrare än att köra i klackar.
  • Anonymm20
    Hanna F skrev 2020-02-20 13:56:12 följande:

Har bäst känsla när jag kör i högklackat att sen du inte är komfortable med det är en annan sak

Om man är komfortabel eller inte har absolut ingenting med säkerhet att göra. Jag är både komfortabel med att gå och köra med klackar men jag kör inte i hlgklackat pga säkerhetsrisker det medför. Det är inte värt mitt egnna och min familjs eller medtrafikanters liv.
  • Anonymm20
    Hanna F skrev 2020-02-20 15:27:52 följande:

Haha eller hur Hanna folk fattar ju inte att det faktiskt är skönt att köra i högklackat . Haha med aktivt menar du gasen i botten eller ?

Vad är vitsen med att svara på dina egna inlägg....
Svar på tråden Köra bil i högklackat