• Anonym (FluffyQ)

    Behöver tips på förförisk body mist inför en het natt med en man!

    Som trådstarten lyder.. Jag vill ha tips på typ en body mist som doftar förföriskt.

    Ska snart träffa en man för första gången. Enbart för sex, och båda hoppas såklart på en het natt tillsammans. Och jag vill att han vid första kramen ska omslutas av en underbar doft i lagom dos. Därför tänkte jag att en body mist vore bra eftersom den är något mildare än en parfym...

  • Svar på tråden Behöver tips på förförisk body mist inför en het natt med en man!
  • Anonym (Sara)

    Är han sugen på dig så kvittar det vilken body mist du använder.

    Sen kan ju en mist lukta på ett sätt på mig och annat på dig.

    Hoppas iaf att du fick det du önskade.

  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Sara) skrev 2020-01-11 13:46:22 följande:

    Är han sugen på dig så kvittar det vilken body mist du använder.

    Sen kan ju en mist lukta på ett sätt på mig och annat på dig.

    Hoppas iaf att du fick det du önskade.


    Absolut är det så.. men man vill ändå dofta gott.. och även om det doftar olika från en till en annan så kan det vara kul med olika tips. Jag är totalt novis i den världen nämligen. Brukar bara använda nån väldoftande bodylotion.
  • Anonym (Men??)

    Som man är mitt tips - lukta naturligt istället.
    b

  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Men??) skrev 2020-01-11 18:29:58 följande:

    Som man är mitt tips - lukta naturligt istället.

    b


    Tummen upp!
  • Anonym (Rituals)

    Rituals har många goda mist. Den mörkgröna luktar fräscht men ändå ?sexigt?.

  • Anonym (P)

    Min älskarinna brukar en mist som är

    förförisk...Chanel no.5

  • Anonym (Naturligt)

    En kvinna ska dofta kvinna inte parfym. Deodorant får man stå ut med men annars tycker jag att det mest är avtändande om kvinnor har på sig nåt "lukta gott". Jag vill känna den äkta kroppsdoften, det är ändå den som man i grunden går igång på och vill inte ha den dold bakom andra dofter.

  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Naturligt) skrev 2020-01-12 12:30:16 följande:

    En kvinna ska dofta kvinna inte parfym. Deodorant får man stå ut med men annars tycker jag att det mest är avtändande om kvinnor har på sig nåt "lukta gott". Jag vill känna den äkta kroppsdoften, det är ändå den som man i grunden går igång på och vill inte ha den dold bakom andra dofter.


    Hade verkligen inte tänkt bada i parfym.. tänkte bara att det ska finnas en vag go doft. Men jag kanske skulle fråga vad han föredrar.. med tanke på att alla är så olika :) Jag själv gillar om en man doftar gott. Men det ska vara så pass diskret att jag endast känner det om jag tex kramar honom.
  • Anonym (Man i norr)
    Anonym (Men??) skrev 2020-01-11 18:29:58 följande:

    Som man är mitt tips - lukta naturligt istället.

    b


    Anonym (Naturligt) skrev 2020-01-12 12:30:16 följande:

    En kvinna ska dofta kvinna inte parfym. Deodorant får man stå ut med men annars tycker jag att det mest är avtändande om kvinnor har på sig nåt "lukta gott". Jag vill känna den äkta kroppsdoften, det är ändå den som man i grunden går igång på och vill inte ha den dold bakom andra dofter.


    Tycker samma, gillar "by nature". Tvål, vatten och inget smink gillar jag
  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-12 12:48:35 följande:

    Tycker samma, gillar "by nature". Tvål, vatten och inget smink gillar jag


    Bra att veta :) Smink brukar jag bara använda lite maskara på ögonfransarna så man ser hela längden. Jag gillar inte att ha ett lager spackel i ansiktet :D
  • Anonym (Naturligt)
    Anonym (FluffyQ) skrev 2020-01-12 12:55:47 följande:
    Bra att veta :) Smink brukar jag bara använda lite maskara på ögonfransarna så man ser hela längden. Jag gillar inte att ha ett lager spackel i ansiktet :D
    Nej fy! Jag ryser! Det är nog det värsta! Jag har accepterat att väldigt många kvinnor använder mascara, men annars tycker jag att övrigt smink är otäckt.
  • Anonym (Man i norr)
    Anonym (FluffyQ) skrev 2020-01-12 12:55:47 följande:

    Bra att veta :) Smink brukar jag bara använda lite maskara på ögonfransarna så man ser hela längden. Jag gillar inte att ha ett lager spackel i ansiktet :D


    Ja alla gillar olika. Sen gillar jag frisyrer där man ser pannan och gärna öron men det är väl för att jag gillar hud. Alltså pannlugg är väl inte direkt avgörande men ett plus i kanten om pannan syns. Men, ett blygt leende får mitt hjärta att smälta.
  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-12 13:19:18 följande:

    Ja alla gillar olika. Sen gillar jag frisyrer där man ser pannan och gärna öron men det är väl för att jag gillar hud. Alltså pannlugg är väl inte direkt avgörande men ett plus i kanten om pannan syns. Men, ett blygt leende får mitt hjärta att smälta.


    Jag har kort hår så..

    Får använda mig av min charm alltså ;)
    Anonym (Naturligt) skrev 2020-01-12 13:03:10 följande:

    Nej fy! Jag ryser! Det är nog det värsta! Jag har accepterat att väldigt många kvinnor använder mascara, men annars tycker jag att övrigt smink är otäckt.


    Skönt att höra att det verkar finnas män som inte tycker att en kvinna måste ha målade ögonbryn, spackel i lager och så alla dessa lösögonfransar, löshår o lösnaglar för att duga :/
  • Anonym (Man i norr)
    Anonym (FluffyQ) skrev 2020-01-12 13:30:34 följande:

    Jag har kort hår så..

    Får använda mig av min charm alltså ;)Skönt att höra att det verkar finnas män som inte tycker att en kvinna måste ha målade ögonbryn, spackel i lager och så alla dessa lösögonfransar, löshår o lösnaglar för att duga :/


    Ja herregud så mycket mer charm gör än yta. Visst kan man bli attraherad av utseende men sen då...
  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-12 13:35:08 följande:

    Ja herregud så mycket mer charm gör än yta. Visst kan man bli attraherad av utseende men sen då...


    Ingen attraheras väl an någon man tycker är direkt ful.. Jag menar det kan ju finnas sånt i det yttre som man inte klarar av. Fel sorts mun eller nåt. Men jag håller med. En vacker yta är inget om insidan är tom.
  • Anonym (Man i norr)
    Anonym (FluffyQ) skrev 2020-01-12 14:02:52 följande:

    Ingen attraheras väl an någon man tycker är direkt ful.. Jag menar det kan ju finnas sånt i det yttre som man inte klarar av. Fel sorts mun eller nåt. Men jag håller med. En vacker yta är inget om insidan är tom.


    Nä men utseendemässigt så sållar man ju bort långt tidigare de man inte gillar. Men det har hänt att jag blivit attraherad av kvinnor som jag "inte gillat" utseendemässigt men när man väl börjat prata gillat det som kommer ur munnen och deras charm.
  • Anonym (FluffyQ)
    Anonym (Man i norr) skrev 2020-01-12 14:11:28 följande:

    Nä men utseendemässigt så sållar man ju bort långt tidigare de man inte gillar. Men det har hänt att jag blivit attraherad av kvinnor som jag "inte gillat" utseendemässigt men när man väl börjat prata gillat det som kommer ur munnen och deras charm.


    Så kan det vara. Nog har man fallit för män som man absolut inte trodde man skulle falla för ;) Just pga deras sätt att vara.
Svar på tråden Behöver tips på förförisk body mist inför en het natt med en man!