• Svar på tråden ingen lust
  • Anonym (**)
    Anonym (**) skrev 2020-01-11 22:45:03 följande:

    Korrigering :)

    Skilsmässa

    Fixa det själv på egen hand

    OTROGEN


  • Mickel49

    Skilsmässa är inget alternativ! Kanske baraatt acceptera faktum. Måste ju även finnas kvinnor i samma sits tänker jag

  • Fritz08
    Mickel49 skrev 2020-01-12 13:11:15 följande:

    Skilsmässa är inget alternativ! Kanske baraatt acceptera faktum. Måste ju även finnas kvinnor i samma sits tänker jag


    Kanske kan du träffa någon på ditt arbete?
  • Anonym (Förstår precis)
    Har samma sits. Måste snacka om det med dem. De kan inte hålla kvar oss i relation om de egentligen inte vill ha en partner utan nån sorts kompis att bo med.

    Inte OK
  • Anonym (**)
    Mickel49 skrev 2020-01-12 13:11:15 följande:

    Skilsmässa är inget alternativ! Kanske baraatt acceptera faktum. Måste ju även finnas kvinnor i samma sits tänker jag


    Men ni har pratat om det eller? Hon är inte villig att låta dig "få ur dig" på annat håll?
  • Anonym (Lyckos mig)
    Mickel49 skrev 2020-01-11 22:12:45 följande:

    Ja det är väl klimakterie o lite annat... förstår det.. men har inte legat sen i Juni..!!! Frustrerad..


    Min fru har blivit kåtare efter klimakteriet så det är nog olika
  • Anonym (G)
    Mickel49 skrev 2020-01-12 13:11:15 följande:

    Skilsmässa är inget alternativ! Kanske baraatt acceptera faktum. Måste ju även finnas kvinnor i samma sits tänker jag


    Du har ca. 30 år kvar av ditt liv och du accepterar att din fru inte vill ha sex med dig. Precis 30 år. Hur länge har ni levt ihop?
  • Anonym (G)
    Mickel49 skrev 2020-01-15 11:14:48 följande:

    I 25 år


    Om din fru tar dig för given och är nöjd med att ni aldrig har sex är mitt råd att separera, men håll det för dig själv tills du har en plan. Många som vill separera frågar vänner och bekanta om råd och det blir sällan bra rykten av det.
Svar på tråden ingen lust