Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Mästerkock 2020

flygrl skrev 2020-02-07 20:17:57 följande:
    Har tyvärr inte TLC va jag vet iaf.
    Jag har analog utbud på min tv, men ser TLC...kolla med 11:an 12:an eller 13...menar alltså kanal...Beror ju på hur man ställt in kanalerna.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-02-12 20:13:02 följande:
    Inte jag heller
    Inte jag heller även om jag är en kaffe moster :)
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-12 20:31:59 följande:
    Edvard bäst idag
    Kul att han var bäst och bra att Cristofer inte åkte ut.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-12 20:40:09 följande:
    Jösses vilken musik
    Var i programmet hör du musik.....Eller är jag döv då jag inte märker nåt. Kan nog vara så att jag inte reagerar på ljud/musik då mina barnbarn har leksaker på med ljud hela tiden jag är där från eftermiddag tills det är läggdags för dem.
  • Johannus

Jag kan inget säga om eliminerings tävlingen om det skulle vara gott eller inte eftersom jag inte äter några sorters choklad.

Men det verkade som att alla fick jobba häcken av sig på 3 ingredienser.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-13 17:33:21 följande:
    Tittar ni på "Efter stängning" också?
    Inte jag...orkar eller hinner inte...Håller på att packa för jag måste vara ute från lägenheten till 1 mars.
  • Johannus

Hann inte se Mästerkocken då jag har hållit på med flytten sen i går....Fick i gång datorn sent i kväll på nya stället, men ingen tv har jag förrän i morgon.

• Johannus
    flygrl skrev 2020-02-21 02:19:28 följande:
    Hoppas flytten går/gått bra. Förstår det är mycket att stå i. smile1.gif
    Flytten har inte gått bra då jag överansträngt mitt vänster knä och det är skit ont. Har inte fått någon lägenhet heller utan får trångbo hos min dotter och svärson så jag lever i lådor så att säga. Har ett rum på 30 kvadrat. Har förra lägenheten ännu att städa ut.

Nej jag vet inte vilket ben jag ska stå på :(
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-02-21 20:11:13 följande:
    Men fy, det låter då verkligen inte roligt.
    Hoppas det löser sig till det bästa.
    Verkar omöjligt att få en lägenhet då man måste ha kö poäng för att få nått. Måste stå i kö i 5 år för att det ska räcka till en etta eller tvåa.

Verkar inte finnas privata uthyrare alls i denna stad och där det finns att hyra kostar en 1:a 7500 kr och en 2:a 8500 kr i månaden....Jag jobbar för tillfället bara deltid som assistent på grund av regeringen som inte förstår sig på funktionshindrade som behöver sina timmar under alla klockans timmar.

Så nu bor jag på jobbet och är samtidigt mormor....inget ledigt någon dag.
Svar på tråden Mästerkock 2020