• Anonym (Hmm)

Rasist...javisst numer

Anonym (#metoo) skrev 2020-01-13 17:26:46 följande:

Ändå är det bara ca 58 % av våldtäktsmän som är utomlandsfödda, så vad säger det? Jo, att det spelar ingen roll varifrån folk kommer, MÄN våldtar oavsett kultur!

https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/ny-kartlaggning-av-valdtaktsdomar-58-procent-av-de-domda-fodda-utomlands

58% är dock en majoritet - inte stor men ändå
    en majoritet.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (fd reseledare) skrev 2020-01-13 17:51:59 följande:

Ja och svenska män är hatade i Thailand för att dom köper sex och utnyttjar unga tjejer och killar.
    Så många tycks bli som förbytta och glömma moral och hur man uppför sig när man är i andra länder, man tappar respekten.

Tyvärr så är detta säkert helt sant, men det kan ju mer bero på
    klientelet som åker dit i detta syfte.
    Ligger nog en hel del i att det är snubbar som
    inte kan få en tjej här hemma.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Öh...) skrev 2020-01-13 20:04:51 följande:
    Vet inte vem du syftar på av alla, jag är fan långt från en sosse, men de betyder inte att jag inte kan särskilja på ?invandrare? och ?invandrare?, dom som är integrerade och lever som alla oss andra och dom som vägrar ta del av svensk kultur, dom kan gärna få dra om det inte passar.

Men att putta alla i samma kant och säga sosse kärringar, tyder på att du är sån outbildad jävla bondlurk, som äter hö med hästarna på eftermiddagarna.

Läs en fucking bok, innan du öppnar din käft.

Va smart, lär dig något.
    Oj, här talar den högutbildade och tolerante svensken...
    med förmåga att uttrycka sig...
    Fint av dig.
  • Anonym (Hmm)
    Bästkusten skrev 2020-01-14 20:16:30 följande:
    Du kan vara lugn! Finnar är inte så vanliga när det gäller sexbrott! BRÅ har statistik från var dessa kommer i från och det är i princip bara från Arabiska länder, Afghanistan samt Afrika.
    Nää, finnar brukar oftast supa ihjäl sig eller skjuta sig.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Me three) skrev 2020-01-14 20:50:55 följande:
    Ja herregud, visst är det bara vänstermänniskor som gör det. Men varför döpte dina föräldrar dej till Bästkusten då undrar ju jag?
    Hahaha - hellre Bästkusten än Gazaremsan typ ....
  • Anonym (Hmm)

Booom - bombälte på ............

Svar på tråden Rasist...javisst numer