Letrozol - Följas åt?
okej jättebra ju! skönt att de släpper så tidigt som möjligt så man får en kort cykel haha. åh kan det bli fredag snart.. känns som att jag bara går och längtar framåt hela tiden
Spännande att vi alla tre ska dit imorgon :) Håller tummarna!
Grattis till era fina resultat!! Hoppas det går hela vägen denna gång ??
Min stackars lilla äggblåsa hade tyvärr inte växt en ynka millimeter senaste veckan, vilket väl var ganska väntat iofs. Så det blir till att starta mens och börja om med dubbeldos. Ska vänta några dagar för att komma bättre i planeringen mot midsommarhelgen bara (då har de stängt så kan ej göra VUL).
Btw, är det någon som har någon erfarenhet av Metformin? Jag var hos en annan gyn när min vanliga var på semester och hon tyckte jag borde bli satt på det, jag har googlat som en galning inte riktigt klok på om det är värt besväret (då skulle jag behöva skjuta på nästa stimulering vilket jag inte vill...). Verkar som att en del rekommenderar det medans andra menar att det bara har effekt om man behöver gå ned i vikt (jag är inte överviktig).
<3 skulle det vara :) inte två frågetecken...
Åh tack! <3
Vad tråkigt att den inte hade vuxit :( hoppas på bättre resultat nästa gång <3
Inte hört talas om metformin, men det låter ju väldigt jobbigt att behöva skjuta på stimulering - det enda man gör är ju att vänta hela tiden :(
Kan du boka telefontid med din vanliga gyn och höra vad hon säger om det?
nej vad tråkigt att höra :(( förstår att det känns jobbigt att vänta, all denna väntan hit och dit, man blir så less!! ska du äta provera nu för att framkalla mens och sen få börja med dubbeldos?:)
nä har aldrig hört talas om metformin, vad är det för något? :)