Letrozol - Följas åt?
Pratade med vår läkare och han sa att vi ska köra igång med enkeldos letrozol i fem dagar igen med start på lördag. Alltså cykeldag 3-7. Sen ska jag på ul den 30e för att se om det kommit en äggblåsa även denna gång. Knyter om tummarna och hoppas igen!
Ovitrelle fick vi ta samma dag som jag va på ul senast. Då vi såg blåsan på 20mm. Ovitrelle skulle skapa en ägglossning inom 36h.
Varför avbröt du letrozolen? Du behöver inte svara om det är för privat. :)
Vad säger läkaren till dig nu? Inväntar du mens för att börja om eller ska ni fortsätta försöka som vanligt?
Hur ofta har alla sex här inne? Vi får endast ha varannan dag. Vad har er läkare sagt?
ja väntar bara på min mens nu så ja kan börja äta letrozolen igen. Denna gång ska vi köra dubbel dos för enkel dosen gick inte på mig. Hade bara fått någon blåsa på ca 12 mm och en på 14 så hon sa att vi får ?avbryta? och alltså inte testa mer med ägglossnings stickor å så skulle ja vänta på mensen å så köra igen fast med dubbel dos då. Vi har inte kommit till de stadiet en där vi får ha sex ännu eftersom de inte bitit på mig. så ja längtar nu och hoppas att dubbel funkar på mig så man kan börja försöka ????