• Zamaso1

Letrozol - Följas åt?

Russin112 skrev 2020-02-27 08:18:09 följande:

Tack! Efter mycket efterforskningar så förstod jag att om letrozol ens fungerar för mig så kommer det med största sannolikhet ta ett bra tag, därför sökte jag hjälp tidigt. Redan efter 9 månader och innan ?paniken/stressen? av ofrivilligbarnlöshet sätter igång.

Beklagar MA, håller tummarna för dig med!

Jag svarade på letrozolen ibland och ibland inte, och nu fick jag börja med dubbeldos och då svarade jag på de igen äntligen. Så nu ska jag avvakta och ta ett test på söndag och se om de kanske har blivit något :) men väntan är hemskt jobbig och tålamodet är inte det bästa, men bara försöka hålla ut och jag vet att de är lättare sagt än gjort men att försöka att inte tänka så mycket på det, tror de psykiska kan ställa till det en hel del också.
  • Zamaso1
    Allanski skrev 2020-03-02 00:38:47 följande:

Bifoga du en bild?

Var det positivt? Har du tagit fler tester?:)

Skapligt förvirrad nu, tog ett igår och det var positivt.. men nu på

Morgonen när jag tog ett till så syntes ingenting.. visserligen va de igår ett tidigt test och det imorse ett vanligt. Men känns ändå konstigt. Men får kolla igen om någon dag
  • Zamaso1
    Allanski skrev 2020-03-02 20:47:57 följande:

Avvakta nu ett par dagar så tar du ett till!!! Håller tummarna!!! Om du tog ett testa tidigt test och ett vanligt är det ju inte konstigt om det vanliga inte visade något !!

Åh håller tummarna

Ne men käns som de vanliga borde ha visat nått om ja va gravid, har bim idag..
  • Zamaso1

Har varit med tidigare i tråden :) men imorgon är det dags för mig att kolla om de blivit resultat efter senaste omgången med dubbeldos letrozol. Såg bra ut sist men blev något konstigt, plussade en gång men sen blev de negativt igen och tillslut kom mensen igång men ondare än vanligt. Men efter samtal med min läkare sa vi att jag kunde köra en omgång igen direkt med letrozol. Så kan hoppas på bättre lycka denna gång! Snart 2 år av försök börjar bli väldigt frustrerande, men får göra ivf om vi vill så ska nog hoppa på de tåget snart om inget händer.

• Zamaso1
    Tjejpå28 skrev 2020-03-18 20:35:19 följande:

Va spännande ???? är de första gången du kör dubbel dos ?

Nej det är andra gången nu med dubbeldos. Så hoppas det visar något bbra nu :)
  • Zamaso1
    Tjejpå28 skrev 2020-03-19 00:33:42 följande:

Okej märkte du någon skillnad på en tablett till att börja äta 2 ? På biverkningar eller så. Ja kände inte någon biverkning när ja åt en tablett. Men ska också börja med dubbel dos nu när mensen kommer

Nej jag märkte ingen skillnad, mer än att jag svarade på behandlingen vilket ja inte gjorde ordentligt på bara 1 tablett. Så ska bli intressant och se hur det ser ut idag!
  • Zamaso1
    Tjejpå28 skrev 2020-03-19 07:10:59 följande:

Hoppas de blir så på mig också! Va spännande! Du får skriva sen hur de gått ! Lycka till!!

Absolut de ska ja göra! Tack :)
  • Zamaso1
    Tjejpå28 skrev 2020-03-19 07:10:59 följande:

Hoppas de blir så på mig också! Va spännande! Du får skriva sen hur de gått ! Lycka till!!

En ägg låsa på 17mm så det är på g med lossning inom dom närmsta dagarna!
  • Zamaso1
    Tjejpå28 skrev 2020-03-19 13:20:13 följande:

Härligt håller tummarna att de ska gå bra !

Tack! Vad är du på för Cd?
Svar på tråden Letrozol - Följas åt?