Letrozol - Följas åt?
Vad härligt! :) vad tidigt ultraljud eller visst blir det typ cd 8?
Vad härligt! :) vad tidigt ultraljud eller visst blir det typ cd 8?
åh gud vad skönt! äter du dubbeldos? jag ska dit på cd 11, nu på fredag, första gången jag äter letrozol så ska bli väldigt spännande att se hur jag reagerar!
skönt! jag är lite orolig att dubbeldos inte funkar, känner typ ingenting.. brukar du känna av något?
tack :)
okej tack det känns lugnande :) hur många omgångar har du ätit letrozol? får du ovitrelle också?
<3
Hur många äggblåsor hade du när du blev överstimulerad? Och hur stora va dem? Fick ni avbryta helt då? Tror jag också har blivit de nu nämligen..
Okej vilken cd var det på? Jag ska dit på måndag igen men tror att vi också kommer få sexförbud för hade också två som var nästan lika stora :( men hon sa att de mindre ibland kan dra tillbaka sig så får hoppas på de..
Tack! Men fick du ovitrelle så de kunde släppa så ni kunde påbörja nästa cykel? Om inte, hur lång tid efter fick du ÄL?
Okej men då testade du med enkeldos cykeln efter? Hur många och stora äggblåsor fick du då?
Sådär:/ ja fick mensen igår så hann inte ens ta grav testet.... sen idag har jag vart hos min familj hela dagen där en familjemedlem precis fått barn... så de kändes ganska tungt att få mensen igår. Men bara att ringa kliniken i morgon bitti. Och antagligen börja med tabletter igen. Men fan va jobbigt de kan kännas å se all deras lycka. Dem byter blöjor hela tiden och ja byter mens skydd.... å vi har försökt långt innan dem blev gravida.... känns så orättvist om man får säga så. Låter hemskt av mig kanske. Men tyvärr så ja känner ibland
Hur mår du ? <3