Köpa vigselring på nätet
Någon som vågat göra det?
Blev ni nöjda, var den som ni väntat er?
/Sophie
Någon som vågat göra det?
Blev ni nöjda, var den som ni väntat er?
/Sophie
Vi har köpt våra förlovningsringar på titanringar.com, kolla gärna i mitt galleri. Vi har inte använt dem än, så jag kan ju inte säga hur bra de håller, men de är jättefina att titta på. Vi är absolut nöjda.
På bröllopstorget www.brollopstorget.se kan du få tips om olika internetbutiker. Man vill ju köpa från en som man känner till lite grann.
Vi köpte våra förlovningsringar från denna guldsmeden bara för 2 veckor sen!
www.ringar.info/
www.guldsmycken.com/
Båda är länkar till samma företag men dom visar lite olika modeller på dom olika sidorna. Man får låna hem ringmått så att ringarna ska passa perfekt! Jag älskar våra ringar! Är super nöjd med dom, dom blev precis som vi ville ha dom! Vi ska beställa vigeslringarna där sen när det är dax fär det
Ett stort + är att dom dessutom är riktigt billiga och stämpelmärker ringen och ger (jag tror de var) 30 års garanti (på ringar med stenar). Så får man problem är det bara att kontakta dom igen så hjälper dom en.
Hoppas du hittar nått du gillar och att du vågar beställa det!
Frågan är väl hur man får killen att vilja gå det steget att förlova sig. Vi firar 4 år om 2 veckor och är min dröm men han vill inte
Vi två vill bli 3
Oj, vad jag känner igen mig i det du skriver!
Jag stångades med samma problem LÄNGE, och jag som inte ens kräver ett traditionellt bröllop, jag vill bara bli gift. Men så en dag så gick han bara med på det hr lätt som helst så vänta ut tiden, det hjälper ibland!
Jo jag har väntat 3 år ju,hur länge ska jag vänta. Saken är att jag "nobbades" på vår 1 års dag,ringar,restaurang och allt var klart.
Jag vågar knappt ens säga ordet förlovad inför honom,han vet att det är som en "pik" mot honom och tycker då jag tjatar
Det kan vara lite riskabelt med att köpa så. Alla bilder de tar är ju "förskönade" och förstorade på vissa ställen så man ska kunna se så mycket av ringen som möjligt. Jag hittade min "drömring" i en katalog. Det var helt klart den jag skulle ha när vi kollade efter en vigselring. Gick genast till guldsmeden för att titta på den "live". Och vad besviken jag blev. Den var inte alls så fin som den var på bilden!
Jag letade länge och väl innan jag hittade mina vigselringar på Ebay faktiskt! En affär i Las Vegas som la ut sina produkter på Ebay: stores.ebay.co.uk/Sensational-Jewels. De såg exakt ut som de gjorde på bilderna när man fick hem dem och de är jättefina! Plus att de skrev på paketet att det var "sample" och "gift" så jag behövde inte betala en krona i moms/tull och jag har för mig att det knappt kostade nåt i frakt heller. Min bästa affär! Fast så nöjde jag mig med zirconer istället för äkta diamanter, men de ser exakt lika dana ut. Lycka till!
Nä, zirkoner och diamanter ser _inte_ exakt likadna ut...
ananda74: Vilken bra sida,tror jag hitta min drömring där med vettu
Men hur vet man storlekenI size 6 osv? vad står det för
ananda74
Det är inte äkta guld heller eller?
Hej
Vi köpte både förlovnining och vigselring på nätet via Ebay. Vitguld 18k och diamanter. Kollade dem och fick dem graverade hos en guldsmed i sverige. Helt äkta och vi betalade nog bara en 10-del av vad de skulle kosta i sverige.
Om man är osäker med betalningen så skaffa ett paypal-konto.
Izadora
Ska kanske tillägga att de kom från USA
Izadora
aha ja på ebay finns mkt fint. Jag hitta drömringen där,killen gilla den med
Hur registrerar man sig på engelska Ebay? det fattar jag inte för sverige/sweden finns inte att välja som land