• Fri 21 Feb 2020 05:25
    303725 visningar
    1971 svar
    1971
    303725

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Undra varför det inte finns något svar från familjeliv?
    Eller anser de att forumet inte skall existera längre och hoppas på att de självdör?

    Önskade att Familjeliv kunde betala en krona för varje gång man får upp det dära förba*****de error 503. Jag skulle nog kunna betala min hyra för 5-6 månader framöver...


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Thu 2 Apr 2020 23:53
    Anonym (Daniel) skrev 2020-04-02 14:42:05 följande:

    Det kan ju hypotetiskt vara så att pågrund av cronaviruset har det minskat i intäkter för annonser och därför de inte gör så mycket nu.

    Vet andra sidor och medier. som drabbas av lägre annonsintäkter.


    Nej det kan det inte vara....  Problemet med FL fanns långt innan 14 Januari (Tråden startades), och coronaviruset,... D.v.s långt innan det blev s.k "lägre annonsintäkter".  


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Wed 11 Nov 2020 13:54

    Prio=Prioritet...

    Det är väl ENDAST på FL "högsta prio" betyder "vi skiter i det"... Obestämd


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Wed 11 Nov 2020 15:32
    hawthorne skrev 2020-11-11 14:46:25 följande:
    Nä. Min förrförra chef var likadan Kräks
    En konspirationsteori dök upp  i skallen.

    Kanske din förra chef extraknäcker som tekniker på FL...

    (Solly kunde inte  låta bli )
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tue 17 Nov 2020 16:51

    Är så trött på familjeliv långsamhet för att inte tala om alla errors man får.. Fick upp detta också i morse...



    Jag bara undra.. Man  får höra av olika forusvärdar om att segheten med FL "har högsta prio".

    Kan inte familjelivs forumvärdar säga åt "teknikerna" att det få fan se till att fixa problemen i stället för att bara snacka.

    Om nu någon forumsvärd eller någon annan som jobbar på Familjeliv, säg åt era tekniker att det slutar med sitt snack  och sätta fart på tangentbordet och fixa problemen som  har funits nu i några år.

    Och till forumsvärdarna. När teknikerna säger att de har "högsta prio", så förmedla de inte till medlemmarna, utan säg till teknikerna att Familjelivs medlemmar har tröttnat på deras lathet slappa stil d.v.s "mycket snack absolut INGEN verkstad".


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tue 17 Nov 2020 19:22
    flygrl skrev 2020-11-17 18:27:00 följande:
    Ja, error 524 känner man ju igen...

    Håller med dig i va du skriver...fast sen kommer ju tvivlet på om det ens finns några tekniker...eller om dom gick hem för typ 5 år sen eller nåt. Vi lär väl aldrig få veta...
    He he, ja det måste det vara.. Att de har gått hem för alltid...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tue 17 Nov 2020 19:26
    Aikido skrev 2020-11-17 18:48:30 följande:


    Får se om den blir bortplockad igen. Supporten här gillar den inte av någon anledning. Påminner väl för mycket om verkligheten.
    Skål
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mon 30 Nov 2020 16:52
    +1
    FDFMGA skrev 2020-11-30 15:00:31 följande:
    Tyvärr så verkar det som försämringen har tilltagit efter att teknik skulle prioritera arbetet med uppsnabbningen, åtminstone för mig. Snart börjar det nog närma sig den gräns där det tar för mycket tid i anspråk att skriva och läsa här.

    Trist.
    Så är det för mig med..

    Jag bara väntar på att någon "snäll" forumsvärd kommer med den sega trista och uttjatade brasklapparna:

    *) "Jag har pratat med teknikerna och de jobbar på det"
    *) "Teknikerna har det på  högsta prioritet"..
    *) "Men jag vet att teknikerna jobbar på det"  (<--- Min nya personliga favorit brasklapp)


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Sat 5 Dec 2020 00:39

    Det jag har svårast att förstå är Familjelivs bemötande i detta ärende. En "snäll" forumsvärds tjatiga "försäkran" om att det "jobbas på det", "de har högsta prioritet" etc är faktiskt inget bemötande, det är bara att försöka "tysta folk", så de slipper klagomål. Varför  kan inte en tekniker själv komma in och förklara varför det inte är fixat trots att det pågått flera år? 


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Fri 15 Jan 2021 14:26
    Anonym (E) skrev 2021-01-13 19:46:54 följande:
    Jajamän. Mycket 503.
    Japp nyss fick man en ny Error 503....

    Hur många jag har fått av dem har jag tappat räkningen på...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?