Varför fungerar familjeliv så dåligt?
Nää gamla familjeliv funkar inte =/ Den adressen har aldrig funkat för mig, förstår inte varför....
Nää gamla familjeliv funkar inte =/ Den adressen har aldrig funkat för mig, förstår inte varför....
Att lägga till eller tar bort ifrån "Favoriter" verkar ju helt godtyckligt. Notiser poppar upp eller uteblir lite som de själva vill, "Favorit" eller ej.
Kommer någon att göra något åt detta då? Knappast.
Tänker någon ta tag i den bristande säkerheten vid inloggning?
Hur många som helst har nu påtalat detta och ett flertal trådar har startats. Dessa stängs direkt igen eftersom "Moderator" av okänd anledning blir överraskad, inte kan få fram problemet med en gång och tror att samtliga medlemmar åker omkring och loggar in på varandras datorer hela tiden.
Varför skulle alla medlemmar lida av denna kollektiva dröm i flera månader, och ingen fatta hur lagrade inloggningar fungerar på den egna enheten?
Är det fler som har problem med att någon annans mejladress står i inloggningsrutan? Jag hade loggats ut från FL ikväll. I vanliga fall står min mejladress i rutan, men den här gången stod en helt annan adress. Det är bara jag som använder min dator och jag har ingen sådan mejladress.
Jag vill nämligen minnas att jag läst det nånstans?
Återigen fått andra, för mig helt nya / främmande inloggningsuppgifter ifyllda när man ska logga in.
Förmodar att det som vanligt är en hallucination som beror på mina cookies och inte kan hända.
Elementet har dykt upp några gånger i kväll