Inlägg från: Anonym (Om...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Om...)

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Tyra myra skrev 2025-02-02 13:26:09 följande:
    Företaget som äger sajten var för några år sedan i blåsväder. Anklagades bla för mobbingkultur.  

Kan vara en möjlig orsak till att det saknas moderatorer. 
    En annan är ekonomin.  Siffrorna är inte de bästa
    Om företaget anklagats för mobbningskultur, kanske det inte är så konstigt att forumet har brister.

• Anonym (Om...)
    Tyra myra skrev 2025-02-09 13:15:09 följande:

Vet inte riktigt vad som har hänt, men jag tycker faktiskt att FL plötsligt blivit mycket bättre. 

Är det fler som har den känslan eller är det inbillning(önsketänkande från min sida?

Bättre på vilket sätt? Sidan funkar fortfarande dåligt till och från.
  • Anonym (Om...)
    nihka skrev 2025-05-13 20:42:25 följande:

FLs mest bannade stalkare är i farten igen med citat från sin egen hatblogg.  Varför går det inte att stänga av någon permanent?

Det är inte han, någon som kopierar hans inlägg.
  • Anonym (Om...)
    nihka skrev 2025-05-13 20:46:24 följande:
    Är hatbloggen öppen igen?
    Hatbloggaren gör "avbön" och försöker framställa sig som en bra människa, som blivit orättvist behandlad. Men vi vet ju alla var hen går för.
  • Anonym (Om...)
    EnAnonumius skrev 2025-06-15 06:59:51 följande:
    Nej du har inte analyserat och det märks tydligt också...

Ja du tänkte mest öppet säger du.. 🙄
    Citera dina egna ord med citatbox:
    Snälla Killen skrev 2025-06-08 01:33:34 följande:
    Jag upplever aldrig att FL är segt, så jag misstänker att det finns många användare där ute med dassig dator och / eller dålig internetanslutning.

(slut på citatet)

Ditt "tänka öppet" säger en hel del om dig vad du tror om folk och vad de har för datorer och internetuppkoppling..
    D.vs direkt förutfattade meningar om folk och deras datorer och internetuppkoppling,
    Helt totalt svartvitt i tänket

Du kunde lika gärna ha skrivit så här i stället:
    "Jag har inte det problemet, alltså måste folk ha dassiga datorer och dålig internetuppkoppling, för det kan ju inte beror på något annat".

Det är vad ditt "tänka öppet" visade tydligt i slutändan från ditt förra post.

Sedan när man smäller upp svart på vitt i ditt hur hur det verkligen ser ut, ja då helt plötsligt så heter det "synd att alla andra ha sådan problem".

Tydligen var det inget alternativ att tänka så redan från början när du "tänkte öppet" att det kan faktiskt vara problem från FL sida..
    Men herregud, du gör alldeles för stor grej av det. Antingen så är det datorn / mobilen och uppkopplingen som är kass, sidan FL som laggar eller en kombination av bägge. Eller var det bara att du kände dig "träffad"? ;)
  • Anonym (Om...)

Kan ingen säga åt/ banna den där personen som postar inlägg från den tidigare hatbloggaren? Det börjar bli väldigt tjatigt nu och bloggen är nedlagd sen länge. 

• Anonym (Om...)
    molly50 skrev 2025-06-30 22:41:55 följande:
    Jag vet inte ens vilken person det är. 
    En "stackars sate" som kände sig så provocerad av bemötandet han fick på FL att han startade en blogg där han skulle "analysera" forumet Familjeliv och medlemmar som är här. Vem kan ha missat det?
  • Anonym (Om...)
    molly50 skrev 2025-07-01 13:26:31 följande:
    Jag känner till hans originalnick,men inte alla anonyma användarnamn som han har använt sig av.  
    Det lär vara en hel hög. Men som jag förstått det en person som agerat internettroll i många år. Men jag gissar att hans blogg var "dödsryckningarna" och att hen fattat att hen inte har något att göra här.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?