• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (dödsstöten)
    flygrl skrev 2022-02-10 16:03:38 följande:
    Ännu mer omständligt m a o. Tycker just det va bättre förut när man kom åt alla viktiga forumfunktioner typ Mina favoriter, Nya trådar osv i en samlad rad högt upp. Mer lättnavigerat så.
    Detta har jag också noterat. Nu måste man hålla markören över och den den försvinner fort man närmar sig. Man får mecka för att få den att bli stabil och kunna klicka på den. Förra menyraden och allt på samma plats var bättre + färgerna. Saknar det gröna. Vitt är så ansträngande för ögonen och svårt att se skillnad på vad som är vad.

Undrar varför inte någon från FL kan dyka upp i tråden på varför sidan segar så nu och ERROR nånstop? Går knappt att öppna trådarna eller svara utan att det hänger sig.
  • Anonym (Anonymously)

Klagar man för mycket här på FL, så tas inlägget bort istället för att kommentera det! Så blev det för mig.

• Drottningen1970
    Anonym (Anonymously) skrev 2022-02-12 11:21:26 följande:

Klagar man för mycket här på FL, så tas inlägget bort istället för att kommentera det! Så blev det för mig.

Fräscht
  • Anonym (dödsstöten)

Ajdå.

Undrar varför de inte kan ha en konstruktiv öppen tråd där medlemmar rapporterar bister och fel som uppstår och där moderaterna kan ge nån form av förklaring.
    För inte så länge sedan var det någon oderator som skrev att de gjorde uppdateringar men efter det har allt blivit kaos och man har inte hört något mer?
  • Nandez
    Trist
  • Grusibrallan1

Är det bara för mig som det helt plötsligt inte går att scrolla längre? Jag kan se fem svar i en tråd, men sen kan Jag inte lösa resten. Sidan slutar bara att scrolla ner, ibland mitt i ett inlägg. Är bara på FL det blir så. Detta händer när jag är på sidan via min Iphone 

• Nandez
    Grusibrallan1 skrev 2022-02-13 21:41:57 följande:
    Är det bara för mig som det helt plötsligt inte går att scrolla längre? Jag kan se fem svar i en tråd, men sen kan Jag inte lösa resten. Sidan slutar bara att scrolla ner, ibland mitt i ett inlägg. Är bara på FL det blir så. Detta händer när jag är på sidan via min Iphone 
    Kan scrolla men har haft error
  • Grusibrallan1

Har problem när jag är inne i ?senaste inläggen? där slutar den också att ladda efter en stund och jag kan inte scrolla ner. 

fick Gå in och ut ur FL flera gånger nu bara för att kunna komma till botten av tråden och se era kommentarer och kunna lägga till en egen. 

• Nandez
    Blond tjej skrev 2022-02-13 21:49:45 följande:
    Har funkat bra för mig några dagar nu smile1.gif
    Ok
    Grusibrallan1 skrev 2022-02-13 21:55:24 följande:

Har problem när jag är inne i senaste inläggen där slutar den också att ladda efter en stund och jag kan inte scrolla ner. 

fick Gå in och ut ur FL flera gånger nu bara för att kunna komma till botten av tråden och se era kommentarer och kunna lägga till en egen. 

FL är upp och ner
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?