• Moderator

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!
    Vi har rensat tråden. 
    Håll god ton och håll topic så kan vi hålla reda på det som felanmäls i tråden.
    Trevlig helg
    Nova

• Moderator

Nu räcker det!
    Håll topic i tråden! .
    Här diskuteras tekniska frågor så att vi kan se
    vad som felas.
    Privata tjofs får ni ta i inboxen eller ännu bättre begrava  stridsyxan.
    Vi kommer att rensa tråden igen och hoppas den återgår till topic efter det.
    /Admin 

• Moderator

Jag tar det vidare.
    Skulle vilja att det gick att a dela upp texten. Blir lättare att läsa och svara på inlägg
    Mvh
    Linnéa 

• Moderator

Hej!
    Jag för era problemttill teknik men har inte fått någon återkoppling  ännu.
    Ska puffa på lite extra i veckan och ta reda på vad som händer vid felmeddelanden etc.
    Mvh
    Linnéa 

• Moderator
    Mayjel skrev 2025-09-16 15:37:43 följande:
    Ja, och jag gissar även på ett 10-tal olika konton, om inte fler, då han envist dyker upp titt som tätt. 

Medlemmen har tidigare också varit hotfull och påpekat flera gånger att "jag vet vem du är" och att han ska komma och möta mig.

Detta, i kombination med alla obscena lögner och förtal han spridit övertid (ett trettiotal inlägg bara idag) får mig att känna ett starkt obehag och att forumet inte längre en trygg plats att vistas på. Moderatorerna verkar inte heller särskilt engagerade eftersom det kan dröja så långt som ett halvt dygn innan de ingriper.

Samtidigt så tänker jag att man inte ska låta sig skrämmas bort av dessa översittare utan kämpa emot dem så de inte vinner. Jag kommer ej att besvara fler av stalkerns bråkiga inlägg men däremot fortsätta anmäla dem. 

Och blir det inte bättre övertid så får jag nog överväga en polisanmälan. 
    Hej!
    Det är självklart inte okej att klona någon.
    Inläggen plockas bort och användaren raderas.
    Superbra att ni anmäler för då får vi bort allt och risken att något "skvalpar" ute i forumet minskas. 
    Mvh
    Admin
  • Moderator

Hej!
    Diskussioner är alltid bra och intressanta.
    Trots det får jag be er fortsätta dessa i en ny tråd då det blir lätt att on topic missas Skrattande

• Moderator
    Hej!
    Vi går igenom tråden och nya förslag samt sådant som krånglar rapporterar vi vidare.
    Tänk på att hålla topic så inte relevanta inlägg begravs i textmassorna.
    Mvh
    Linnea
  • Moderator
    Hej!
    Vi går igenom tråden och nya förslag samt sådant som krånglar rapporterar vi vidare.
    Tänk på att hålla topic så inte relevanta inlägg begravs i textmassorna.
    Mvh
    Linnea
  • Moderator
    Tyra myra skrev 2025-11-29 16:53:16 följande:

Har märkt att inlägg jag skrivit plötsligt bara är borta.  Det var till och med i min egen tråd.

Det är en ganska lång tråd och diskussionen har pågått ganska länge. 
    Såg att inlägget före mitt också var borttaget.  Har inte fått något meddelande om varför mitt inlägg tagits bort.

Detta gör att jag nog kommer att sluta lägga upp diskussioner här på FL.

Tappar allt mer intresset för FL

Kontakta kontot Forumvärd så kan vi kolla vilket inlägg det gäller och kika närmare på det
    Mvh
    Linnéa 
  • Meddelande borttaget
  • Moderator
    molly50 skrev 2025-12-08 18:39:14 följande:
    Måste bara fråga varför mitt inlägg # 3253 togs bort? Det var väl inte OT utan handlade om forumet och det som pågår här just nu.
    Inte heller har jag citerat någon som gått OT.
    Vi har rensat så smått så det är lättare att hitta igen frågor. Kikar på ditt inlägg.
    Mvh
    Nova
  • Moderator
    molly50 skrev 2025-12-08 18:39:14 följande:
    Måste bara fråga varför mitt inlägg # 3253 togs bort? Det var väl inte OT utan handlade om forumet och det som pågår här just nu.
    Inte heller har jag citerat någon som gått OT.
    Det togs bort då det innehöll ett citat av ett inlägg som tagits bort.
    Mvh
    Nova
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?