• Eurydike

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Nandez skrev 2024-02-08 21:54:13 följande:
    Man fastnar även om man bara skrivit ett inlägg på 18 timmar😅😁
    Jösses! Man får testa att logga in en gång i halvåret och skriva någonting då 😅 Trevlig helg på dig! 🥳
  • Eurydike
    Anonym (Buggigt_värre) skrev 2024-02-09 16:47:39 följande:

Kanske borde sajten döpas om till buggliv? Flört

Det låter som en bra idé! 😉 Men en sak har faktiskt blivit bättre och det är att man kan använda emojis på mobilen nu. Det kunde man inte förut! 🤩
  • Eurydike

Jag tycks kunna skriva hur många inlägg som helst just nu utan att spamfiltret fångar mig i håven ✏️😎

• Eurydike
    RL1488 skrev 2024-05-25 23:10:44 följande:

Hur skapar jag en ny tråd, blev nyss nedlem.

Klicka på de tre små strecken längst upp till höger, då kommer det upp en meny där du kan skapa en ny tråd 🙂
  • Eurydike
    Anonym skrev 2025-02-21 23:11:57 följande:

Återigen fått andra, för mig helt nya / främmande inloggningsuppgifter ifyllda när man ska logga in.

Förmodar att det som vanligt är en hallucination som beror på mina cookies och inte kan hända.

Det hände mig också igår igen! 😵?💫
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-03-27 22:22:17 följande:
    Jag pratade med forumsvärd som påstår att "det måste vara rätt personer som tar bort medlemsgrupper" och ärligt talat så tror inte jag på detta. Varför kan inte vanliga moderatorer ta bort olagliga trådar?

Det finns medlemsgrupper som handlar om porrinspelning där minderåriga kvinnor deltagit också. På ett familjelivsforum av alla ställen.
    Jättebra att du tar upp detta! Vi får hålla koll på grupperna och se om eller när de blir bortplockade, annars får vi hjälpas åt att ta upp det igen och igen och igen 🥺
  • Eurydike
    Blond tjej skrev 2025-03-27 19:17:39 följande:
    Jo fast dom ska sitta på väggen fast en del vekar ha smitit in på FL 
    RaYzLeR skrev 2025-03-27 16:19:29 följande:

Det blir ju kallt utan element. Förvånad

😂😂😂
  • Eurydike

Det funkar fint så här mitt i natten! Att posta inlägg just nu känns nästan som att köra ensam på vägen i mörkret och lyssna på sin favoritlåt. Jag har inga klagomål 🤩🚘🌙

• Eurydike
    Dardiskåne skrev 2025-05-07 02:32:26 följande:
    Godmorgon ...
    Morning! Ska sova nu så killevippen på rej 🌙
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Eurydike
    Tyra myra skrev 2025-05-17 00:18:49 följande:

Vad hände egentligen innan de stängde ner tråden.?

Det var prat om andra trådar, personer som ville skicka PM till personer som inte ville ha det och en del tjafs fram och tillbaka.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?