• Tyra myra

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Anonym (Ew) skrev 2025-03-22 20:28:20 följande:
    varför bråkar du med ett uppenbart troll?
    Jag bråkar inte med trollet. Men jag tycker att någon bör sätta stopp för någon som på grund av sitt "tjaffsande" fått en annan Ts att ta bort sin tråd som var intressant och troligen helt sann. 
  • Tyra myra

Elementet har varit osynligt i flera dagar för mig, nästan en vecka om jag inte mins fel. Skumt att ni haft  flera påhälsningar av det

• Tyra myra
    RaYzLeR skrev 2025-03-27 16:19:29 följande:

Det blir ju kallt utan element. Förvånad

Oh, Jaa  Riktigt rysligt är det. Hade liksom vant mig med att få påhälsning då och då av detta elementGråter Flört
  • Tyra myra

Har bara fått enstaka besök av elementet senaste veckorna. Nu är jag inte så rasande aktiv så jag kanske har missat mycket av problemen. 

Tycker mig kunna skönja att elementet främst dyker upp i populära trådar där flera är igång och skriver samtidigt. I de mindre besökta trådarna brukar det vara elementfritt

• Tyra myra

Har inte haft några som helst problem senaste veckan. inte ett enda elementGlad

Hade en teori om att det hade med trådens popularitet att göra men tydligen har jag fel där. Kanske beror skillnaden på hur aktiv man är i trådarna ?  

• Tyra myra
    Nandez skrev 2025-04-22 20:52:30 följande:
    Svårt att säga vad det beror på men vet att i samma tråd så har det fungerat bra för någon men inte för en annan. I kväll har det fungerat bra för min del.
    Då återstår bara en förklaring. Det beror på hur lång tid man tar på sig när man skriver citat och inläggGlad
  • Tyra myra

Det har fungerat jättebra för mig under fler veckor.  När jag läser om era problem så låter det lite som att det är bredbandet ni har problem med. Detta med tuggandet tyder på att det är någonting sådant.  

Jag aldrig haft dessa problem oavsett om det är laptoppen, mobilen eller paddan. 

Spamfiltret verkar de ju ha fått ordning på.

• Tyra myra
    Blond tjej skrev 2025-04-26 19:41:23 följande:
    Internet uppkopplingen funkade bra när jag kollade på bredbandskollen och spamfiltret fastade jag i igår    
    Det är verkligen mystiskt. 
    Jag har inte haft problem med spamfiltret på länge. Till och med elementet verkar ha övergivit mig
  • Tyra myra

Jag har inte haft några problem med spamfiltret när jag postat från mitt normala nic. Men gick in anonymt i en diskussion idag, då dök det upp. Kan det ha ett samband ? tro

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?