• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Privat)

Det går inte att göra sin profil privat  

• Nandez
    Rataxes skrev 2024-10-28 16:50:27 följande:
    Det är nog något av den mest meningslösa sysselsättningen man kan ägna sig åt...
    Få svar därifrån är lika vanligt som lottovinster.
    Fungerat bra när jag har behövt det
  • Meddelande borttaget
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-22 13:07:18 följande:

Återigen så vänder jag mig till moderator eller forumsvärd. 

Jag har skrivit privat till forumsvärden men inte fått svar på flera dagar? Var är ni? Har anmält både trådar och medlemmar som trotsat forumets regler. Vill ni vara vänliga att svara mig i PM?

Skickade du till Forumvärd?
  • Anonym (Ew)

Just nu verkar hela supporten försvunnit då inga anmälningar har kommit tillbaka. Inte så viktigt för mig men antar det är vad som hänt för användaren ovan.

• Meddelande borttaget
  • Nandez
    Mayjel skrev 2024-11-23 23:48:02 följande:
    Ja, och har ännu inte fått svar från dem. Däremot svar från moderator till min g-mail. Fick rätt från dem iallafall. 
    Okej
  • RaYzLeR

Jag blev helt tokig på all reklam som ploppade upp på Familjeliv. Nu har jag installerat AdBlock. Vilken befrielse. Glad

• ResanTillMelonia

Haha, gissa?! Clickbait! Du ska liksom av misstag råka klicka på en reklambanner istället när sidan laddar. Familjeliv drivs av ett företag. De hade kunnat satsa på ett forum med bra funktioner och hårdare moderering så hade fler vettiga diskussioner kommit till.

• ResanTillMelonia
    Rataxes skrev 2024-10-28 16:50:27 följande:
    Det är nog något av den mest meningslösa sysselsättningen man kan ägna sig åt...
    Få svar därifrån är lika vanligt som lottovinster.

fett meningslöst att sitta och försöka läsa något här. 

men visst har de minskat på antalet forumavdelningar? förut kunde man hitta olika forumavdelningar som handlade om samma sak under olika kategorier. fett rörigt! Fattade aldrig varför de hade så.

men det var typ 13 år sedan jag ibland läste och skrev lite här. Var höggravid och behövde gnälla på diverse krämpor.

finns ju seriösa forum ocskå

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?