• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • nihka

FLs mest bannade stalkare är i farten igen med citat från sin egen hatblogg.  Varför går det inte att stänga av någon permanent?

Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Om...)
    nihka skrev 2025-05-13 20:42:25 följande:

FLs mest bannade stalkare är i farten igen med citat från sin egen hatblogg.  Varför går det inte att stänga av någon permanent?

Det är inte han, någon som kopierar hans inlägg.
  • Nandez

Anonym (Om...) skrev 2025-05-13 20:44:12 följande:
    Bedrövligt 

• nihka
    Anonym (Om...) skrev 2025-05-13 20:44:12 följande:
    Är hatbloggen öppen igen?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Om...)
    nihka skrev 2025-05-13 20:46:24 följande:
    Är hatbloggen öppen igen?
    Hatbloggaren gör "avbön" och försöker framställa sig som en bra människa, som blivit orättvist behandlad. Men vi vet ju alla var hen går för.
  • Rataxes

Eftersom varken support eller forumvärd bemödar sig om att svara ställer jag frågan öppet här istället:

Vem av forumets medlemmar/support/etc har möjlighet att gå in och ändra medlemmars sidfot till något tramsigt?
    Det är vad jag råkat ut för, efter att ha fått den raderad ett antal gånger utan någon som helst förklaring.

Hellre en till tidöregering än en med 4 våp och en sojapojke..
  • molly50

Det undrar jag med.
    Och varför kommer man tillbaka med nya konton och startar nya trådar om man nu avskyr forumet så mycket som den här personen verkar göra?
    Vore det inte bättre att hålla sig borta härifrån,i så fall?
  • Anonym (Ew)
    Rataxes skrev 2025-05-14 13:36:41 följande:

Eftersom varken support eller forumvärd bemödar sig om att svara ställer jag frågan öppet här istället:

Vem av forumets medlemmar/support/etc har möjlighet att gå in och ändra medlemmars sidfot till något tramsigt?
    Det är vad jag råkat ut för, efter att ha fått den raderad ett antal gånger utan någon som helst förklaring.

Vi får anta att den du har nu är din och ser du inte problemet med sidfötter i den stilen kan nog inte ens  FL hjälpa dig

Enklast vore om även den funktionen rök

• Rataxes
    Anonym (Ew) skrev 2025-05-14 14:07:01 följande:

Vi får anta att den du har nu är din och ser du inte problemet med sidfötter i den stilen kan nog inte ens  FL hjälpa dig

Enklast vore om även den funktionen rök

Att debiteras gillar den innebär inte per automatik att den bryter mot någon s.k. "policy".
    Hellre en till tidöregering än en med 4 våp och en sojapojke..
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?